Partizan promovisao nove dresove: Jug oslikan na jednoj od garnitura
Do sada nije viđen ovakav dres u srpskom fudbalu, pa je Partizan napravio pravi pomak kada se radi o opremi
Dva dana pre prvog takmičarskog meča na stadionu u Humskoj, Partizan je predstavio nove dresove za sezonu 2022/2023, koji će, veruju u klubu, biti pravo osveženje. Tri nove kolekcije, primarna crno-bela, kao i dve gostujuće posebne su na svoj način, s tim da je treća garnitura pravi dizajnerski iskorak u kome će se verovatno prepoznati svi pravi grobari.
U prostoru koji je napravljen iznad svečane lože na stadionu u Humskoj, prevashodno namenjen za međunarodne mečeve i važne goste iz Evrope, Partizanov marketing tim, na čijem čelu je od nedavno Dragan Velanac, prezentovao je javnosti nove dresove "koketirajući" i sa slavnom prošlošću u osnovnoj, crno-beloj garnituri, ali i sa modernim dizajnom u dve rezervne varijante.
Prvoj gostujućoj u crnoj boji sa belim rukavima, zapravo obrnutoj od primarne iz protekle sezone (bio je beli dres sa tankim crnim prugama i crnim rukavima), dok je druga rezervna opcija zaista novitet na ovim prostorima, jer su dizajneri dali slobodu i po željama iz Humske na svetlo sivu garnituru, tamno sivih rukava i donjeg oboda, "ugravirali" print južne tribine sa dobro poznatim motivima crno-belih zastava i reflektorom, koji su na mogim fotografijama zaštitni znak Partizana.
Povodom promocije novog dresa pripremljen je i prigodan video spot u kome je glavni "glumac" Rikardo Gomeš, koga narator Predrag Popović Pop, poznati radio voditelj, "vodi" kroz karijeru od najranijih dana do prvog tima Partizana, gde je stekao punu afirmaciju i postao idol navijača crno-belih u dresu "Najkija" sa kojim klub iz Humske uspešno sarađuje već šest godina.
U Humskoj su se potrudili da ceo događaj uveličaju prigodnom svečanošću, kojoj su prisustvovali prvotimci i stručni štab Partizana, čelnici i prijatelji kluba, te mediji koji su se odazvali u velikom broju...
(Telegraf.rs)