Kamp Nou dobija novo ime, biće i na dresu Barselone za 60 miliona evra

"Mundo Deportivo" piše o unosnom ugovoru koji Katalonci potpisuju

Foto: Tanjug/AP

Barselona je sklopila bogati sponzorski ugovor sa kompanijom "Spotifaj".

Kako piše katalonski dnevnik "Mundo Deportivo", poznati švedski servis za slušanje muzike postaće novi glavni sponzor kluba od čega će Barcelona zarađivati između 60 i 65 miliona evra godišnje.

"Spotifajev" logo će na dresu zameniti onaj japanske kompanije "Rakuten" koja je do sada bila glavni sponzor kluba. Međutim, što je još važnije, Kamp Nou će nositi ime švedskog sponzora.

Nije poznato hoće li se legendarni stadion zvati samo Spotifaj ili Kamp Nou Spotifaj, ali je gotovo sigurno da će ime te kompanije biti u nazivu Barsinog doma.

Jedini problem je što Barselona želi da potpiše sponzorski ugovor na najmanje 15, a najviše 30 godina, što "Spotifaju" ne odgovara.

Oni bi ugovor potpisali na mnogo kraći period, ali su zato spremni da plate mnogo više nego neki drugi zainteresovani sponzori, tvrdi "Mundo Deportivo".

Video: Spektakularna koreografija navijača Barselone pre početak El Klasika

(Telegraf.rs)