Barselona u sve većim finansijskim problemima: Glavni sponzor digao sidro, za njim otišao još jedan

Katalonci se nadaju da će što pre sklopiti novi ugovor o sponzorstvu

Foto: Tanjug/AP

Barselona upada u sve veće probleme. Japanska kompanija za telekomunikacije, Rakuten koja je vlasnik popularnog servisa za dopisivanje Viber, prekinula je saradnju sa katalonskim klubom, tako da se više neće naći kao glavni sponzor na dresu, objavili su španski mediji.

Time se samo dodatno uvećao pritisak na predsednika kluba, Đoana Lapotu. Rakuten i Barselona su sa saradnjom počeli 2017. godine kada su potpisali trogodišnji ugovor, po kojem je japanska kompanija plaćala 55.000.000 evra po sezoni za sponzorski natpis na dresu. U oktobru prošle godine je ugovor produžen, ali je iznos smanjen za 25.000.000 evra.

Međutim, sada kada je bilo potrebno još jednom obnoviti ugovor, očigledno je došlo do određenih neslaganja, pa je došlo do razlaza. Zanimljivo je da se i Beko više neće naći na rukavima dresova Barselone, pošto se i on povukao iz pula sponzora.

Nadaju se u Barseloni da će što pre sklopiti novi sponzorski ugovor, a na stolu prema pisanju Španaca imaju dosta ponuda. Šuška se i o tome da bi klub mogao da proda prava za ime stadiona “Kamp Nou“, tako da bi i odatle mogao da dođe do određene svote novca.

Doduše, istorija bi tako ispaštala i ne bi bilo isto kada bismo čuli da se meč Barselone ne igra na “Kamp Nou“ već stadionu sa nekim drugim imenom.

Video: Mački život visio o koncu ali doslovno: Ujedinila je ceo fudbalski stadion u akciji spasavanja

(Telegraf.rs)