Liverpul rasprodao sve dresove i molio sponzora da napravi nove, Amerikancima ne pada na pamet
Ništa se ne prodaje kao uspeh, ali nekad ni on nije dovoljan
Liverpul ovih dana razbija u prodaji dresova koji su krenuli da idu "kao alva" otkako su Redsi postali šampioni Engleske prvi put posle 30 godina.
Prodali su 1,7 miliona, oborili rekord poslednje tri sezone u rastućoj popularnosti pod Jirgenom Klopom, ali više od toga neće moći. Sve replike su rasprodate, a proizvođač Nju Balans ne želi da napravi nove za dalju prodaju.
Mada se to prkosi jednostavnoj komercijalnoj logici, američki proizvođač sportske opreme ima dobar razlog za tako nešto.
Liverpul je lani pred sudom tražio izlazak iz ugovora da bi se obavezao drugom proizvođaču, pa dalju saradnju sa postojećim tehničkim sponzorom Redsi i zvanično neće imati od avgusta.
Klub je zamolio Nju Balans da naprave nove, ali ovi na to nisu pristali, mada bi mogli da "podebljaju" rekord najprodavanijeg dresa u svojoj istoriji.
Liverpul će od avgusta potpisati petogodišnji ugovor sa Najkijem, vredan bazično 30 miliona funti godišnje, u dogovoru koji može da naraste do 45 miliona.
(Telegraf.rs)