Žestok odgovor potpredsednika Partizana direktoru RTS-a: Nemamo luksuz da budemo "Partizan-Srbija" i da novinar javnog servisa nosi naš dres na utakmici!

Ne smemo da se odreknemo TV prava, da se prave specijalne emisije od šest sati pre mečeva, ne poistovečuju nas ni sa Srbijom u naslovima, a i novinari kod nas ne nose klupske dresove kada izveštavaju. Mi smo oni “mali”, onih deset posto, koji pokušavaju da sačuvaju instituciju staru 73 godine

Generalni direktor RTS-a Dragan Bujošević izjavio je u intervjuu za Nedeljnik, da ne može da shvati Partizan, koji je, navodno, za prenose mečeva u Evropi tražio veći novac od druga dva predstavnika srpskog fudbala, pošto – ističu – nisu u stanju da opravdaju zašto bi crno-belima dali više za TV prava, nego, recimo, Crvenoj zvezdi, a radi se o istom rangu takmičenja.

>>> "Rat" seksi zvezdašice i partizanovke: Poznate voditeljke rešile da nas bombarduju vrućim fotkama sa letovanja! (FOTO)

Iz Humske, pak, tvrde da je u pitanju očigledan pokušaj zamene teza, uslovljen “kratkim pamćenjem”, iza koga se krije potpuno neravnopravan odnos prema višestrukom, često i jednim srpskom, učesniku takmičenja pod okriljem UEFA i timu koji je tek od prošle sezone kročio u “odabrano društvo”.

PARTIZAN NEMA LUKSUZ  DA SE ODREKNE TV PRAVA

Tim povodom oglasio se potpredsednik Partizana Vladimir Vuletić, koji za Telegraf.rs iznosi stav inspirisan porukama iz Javnog servisa.

- Fudbalski klub Partizan je tržišno orjentisani klub, koji godinama unazad finansijske prilive ostvaruje svojim učešćem i kvalitetnim igrama u evropskim takmičenjima, pod okriljem UEFA.

- Mi nismo klub koji sebi može da dozvoli luksuz da se odrekne naknade za TV prva koja mu pripadaju, a na osnovu činjenice da je u poslednjih 16 godina čak deset puta igrao u grupnoj fazi Lige Evrope  – kaže potpredsednik Partizana Vladimir Vuletić i nastavlja bez ustezanja.

KO TREBA DA PRENOSI UTAKMICE NACIONALNOG TIMA AKO NE NACIONALNI SERVIS?

- Nisam primetio da se prošle godine, kada je Partizan igrao u kvalifikacijama za Ligu šampiona, kao prvak države, a Crvena zvezda u kvalifikacijama za Ligu Evrope, generalni direktor Javnog servisa vajkao i lamentirao nad svojom zlehudom sudbinom u vezi sa plaćanjem TV prava klubovima.

- Zanimljivo je i pitanje koja je uloga Nacionalnog servisa, ukoliko, recimo, utakmicu reprezentacije Srbije i Rumunije, u Ligi nacija, u našoj zemlji, ne prenosi taj naš “servis građana”, za koji se plaća pretplata, već komercijalna sportska televizija?! Gde je tu Javni servis, koji se, da se ne lažemo, nije baš isticao ni u prenošenju naših mečeva? Kada je Partizan u pitanju, mogu samo da citiram onu narodnu: “Prema svecu i – tropar.”

Vuletić je zatim “potkačio” Javni servis i na konto neravnopravnog odnosa u izveštavanju, između dva najveća kluba, prošle i ove godine.

- Partizan u svemu pokušava da ponaša tako da poštuje prava tržišne utakmice. Mi nemamo taj luksuz da novinari Javnog servisa, koji izveštavaju iz našeg kluba, prenose događaje u oficijelnoj klupskoj opremi, kao što se nedavno moglo videti kod jednog od novinara RTS na meču našeg rivala.

- Mi nemamo taj luksuz da se prave specijalne emisije od šest sati pre meča, kao u slučaju našeg rivala, nemamo ni taj luksuz ni da na bilo koji način možemo da budemo poistovećeni sa Srbijom, da osvane, recimo, naslov na naslovnici “Partizan je Srbija”. A svedoci smo da se to nedavno dogodilo u pojedinim medijima, koji su našeg rivala poistovetili sa celom nacijom. Mi smo oni “mali”, oni neugledni, onih “deset posto”, koji pokušavaju da u ovom okruženju kala i bola očuvaju i sačuvaju instituciju staru 73 godine.

NEKOM “GASPROM”, A NEKOM MAĆEHA

Čelnik crno-belih ističe da je i sponzorska “slavina” prilično zavrnuta u slučaju Partizana i da se taj odnos ne menja godinama, čak ni kada je klub bio veoma uspešan u Evropi.

- Zato često napomenemo da je naš najveći sponzor zapravo UEFA i naša Omladinska škola, jer mi nemamo “Gasprom”, koji je pre šest godina “ušao” u redove našeg rivala i na godišnjem nivou sa četiri i po miliona evra. Iako nikome nije jasno i postavlja se pitanje kako je tržišno orjentisana kompanija, kao što je pomenuta ruska, prepoznala interes da sponzoriše klub, koji je u momentima kada je potpisan ugovor nije bio godinama bio učesnik nijednog evropskog takmičenja, pošto nije mogao da prođe ni prva kvalifikaciona kola. Ko razume – shvatiće – ironično je poručio Vladimir Vuletić.

VIDEO: MMA Borac otrkio da li je za Zvezdu ili Partizan

(Z. Ivković)