Svaki gol Salaha košta njegovog sponzora 114 miliona evra?!
Da, tako je, a evo i objašnjenja
Najbolji strelac Liverpula Mohamed Salah u stanje euforije baca navijače "Crvenih" ove sezone, kao i njegove zemljake Egipćane partijama koje pruža i pre svega golovima koje postiže.
U domovini je polubog, i kao najveći sportski brend ima jedan od naunosnijih ugovora sa telekomunikacionom kompanijom "Vodafone", a u toj kompaniji bi trebalo da su ponosni na to što su prepoznali u vrsnom fudbaleru i vezali ga za sebe.
Međutim, samo zbog jedne stavke u ugovoru sa fudbalerom, vlasnicima kompanije se verovatno "smrkne" svaki put kad Salah zatrese mrežu.
Naime, "Vodafone" se ugovorom obavezao da će svakom korisniku te mreže pokloniti 11 besplatnih minuta svaki put kad Salah da gol!
Ako se zna da taj provajder ima 43 miliona korisnika, izračunato je da egipatski "Vodafone" gubi 114 miliona evra sa svakim golom Salaha za Liverpul.
Do sada ih je postigao 36, pa vi dalje kalkulišite...
Kako je krenuo i kako igra čitave sezone, teško da će se zasititi golova, a što se njegovog sponzora tiče... Pa, sigurno je samo jedno: verovatno im ubuduće neće pasti napamet da iznesu jedan tako rizičan predlog.
(Telegraf.rs)