"Holifildovo uvo" od kanabisa: Čuveni Tajson i Holifild objavili genijalan poslovni poduhvat

Te 1997. godine u njednoj od najčuvenijih scena sporta Tajson je Holifildu odgorzao uvo, danas su se udružili u zanimljivom poslovnom poduhvatu

Foto: JEFF HAYNES / AFP / Profimedia

Bokserske legende Majk Tajson (56) i Ivander Holifild (60) udružili su snage na poslovnom planu i uskoro će na tržište plasirati kolače od marihuane pod nazivom "Holy ears".

Sam naziv ovog, kako su pojasnili, veganskog slatkiša je ono što je zapravo genijalan marketinški plan, jer se može prevesti kao "Svete uši", budući da stiže na Božić i u duhu je praznika, pa otud reč sveti, ali je zapravo reč o "Holifildovim ušima" (Holy ears), odnosno uhu slavnog borca koje je, sećaju se mnogi i kada i na koji način, stradalo u čuvenoj borbi sa Tajsonom 1997. godine.

Bila je to jedna od najčuvenijih scena uopšte sporta, antologijska, meč za titulu prvaka sveta u teškoj kategoriji, Tajson je u nastupu ludila tokom jednog klinča odgrizao deo Holifildovog uveta i taj prizor ostao je zauvek upisan u almanahe boksa i borilačkog sporta.

Danas, 25 godina posle tog istorijskog momenta, Tajson i Holifild su udružili snage u poslovnom poduhvatu!

Njihova novoosnovana firma zove se "Carma Holdings" u okviru koje posluje Tajsonova već dugo prisutna firma za proizvodnju kolača od kanabisa "Tyson 2.0", a kao što je rečeno njihov prvi zajednički proizvod na tržišu biće kolači "Holy ears", koji su opisani kao potpuno prirodni, veganski i bezglutenski, i biće u ponudi u raznim varijantama, na THC, Delta 8 bazi, i ostalim kanabinoidnim varijacijama.

Majk Tajson je već nekoliko godina u poslu sa proizodnjom kanabisa, njegovi kolači pod nazivom "Mike Bites" (Majkovi ugrizi) su preplavili tržište i postigli uspeh, a istim putem kreće i Holifild kome će partnerstvo sa Tajsonom poslužiti da plasira i svoju samostalnu liniju proizvoda na bazi marihuane.

- Od "Mike Bites" do "Holy Ears", sada fanovi kanabisa širom sveta mogu da iskuse iste dobrobiti za zdravlje koje su mi doneli proizvodi na bazi biljaka - rekao je Tajson i izrazio ponos zbog činjenice da se udružio sa njegovim velikim rivalom i dugogodišnjim prijateljem u ovoj priči.

- Privilegija je da sam se udružio sa mojim bivšim rivalom i sada već dugogodišnjim prijateljem, i što smo godine borbe, udaraca i nokauta pretvorili u partnestvo koje može imati pozitivan uticaj na zdravlje ljudi.

Holifild je jednako srećan što je došlo do ovakve saradnje.

- Majk i ja imamo dugu istoriju takmičenja i međusobnog poštovanja. I ta noć (kad mu je Tajson odgrizao uvo) je promenila naše živote. Tada nismo shvatali da smo, čak i kao moćni sportisti, takođe bili u velikim bolovima. Sada, skoro 20 godina kasnije, imamo priliku da podelimo lek koji nam je zaista bio potreban tokom naše karijere. Počastvovan sam što sam se pridružio porodici "Carma" i sarađivao sa Majkom i timom "Tyson 2.0" da lansiram "Holy Ears", a uskoro i sopstvenu liniju proizvoda od kanabisa - poručio je Holifild.

Ovo inače nije prvi put da Tajson i Holifild sarađuju u komercijalne svrhe, pre skoro deceniju, njih dvojica su bili akteri reklame "Foot Locker-a" koja je iskoristila njihov čuveni meč i odgizanje uva za reklamu.

(Telegraf.rs)