Red Bul ostaje bez agregata, Meklaren dobija novog proizvođača, šta to znači za vozače?
Francuski proizvođač motora neće snabdevati Red Bul od kraja sledeće sezone
Ni jedan vozač ne želi da se nađe u poziciji u kojoj se Fernando Alonso nalazi već tri godine.
Nepouzdanost Hondinog motora dovodi Alonsa do "ludila", a dvostruki svetski šampion je u više navrata pričao o želji da Meklaren konačno dobije motor kakav zaslužuje kako bi postali konkurentni na stazi.
Želja će mu se ostvariti, ali u isto vreme baciti u "bedak" neke druge vozače. Naime, Meklaren je postigao dogovor o raskidu saradnje sa Hondom i posle dugih pregovora privoleo Reno da se obaveže da će im u naredne tri godine isporučivati pogonsku jedinicu.
I dok Reno trenutno snabdeva Red Bul, od kraja sezone 2018 to neće biti slučaj. Kako prenose engleski mediji, Reno je poručio Red Bulu da ne računaju više na njihove motore.
Red Bul će biti primoran da od sezone 2019 koristi Hondin agregat, tako da će japanski proizvođač ostati u šampionatu bez obzira na rastanak sa Meklarenom.
To pokreće neka druga pitanja, pre svega vezana za budućnost dvojice vozača, Danijela Rikarda i Maksa Ferštapena.
Imajući u vidu Alonsove muke, ali i konstatna obećanja Honde da će poboljšati motor, ostaje velika dilema o angažmanu Redbulovaca.
Mnogi bi voleli da vide Rikarda u Ferariju, ali je ekipa iz Maranela produžila ugovore sa Raikonenom za sledeću sezonu i Fetetelom do 2020, dok ni sam Rikardo nije preterano oduševljeno komentarisao tu mogućnost.
U međuvremenu Reno je za sledeću sezonu angažovao Karlosa Sainca koji će zameniti Džoliona Palmera.
(Telegraf.rs)