Snežana Filipović: Posle crno - belog hrama, idemo u Madrid

Partizan će 17. marta predstaviti najvećem svetskom klubu multimedijalnu platformu koja je zainteresovala marketing tim Reala. Direktorka Partizana najavila još akcija za navijače tokom proleća

Činjenica da je Partizan vraćanjem crno - belih stolica na stadion u Humskoj ispunio želju navijača i uspešno marketinški obavio "misiju" sa kompanijom Karlsberg naterala nas je da kontaktiramo direktorku marketinga crno - belih Snežanu Filipović kako bi iz prve ruke čuli impresije u crno - belom timu povodom lepog događaja.

Partizan će posle 15 godina imati crno - bele stolice na stadionu? Koliko je marketing vašeg kluba zadovoljan učinjenim povodom ostvarenog?

- Vrlo smo zadovoljni saradnjom sa Lavom, a naravno posebno sa marketinškom aktivacijom “Lav, igra i strast” ,koja je pored sjajne interakcije naših najvernijih navijača, kao krajnji rezultat donela upravo crno-bele stolice. Moram da pohvalim kolege iz Lav-a koji su zajedno sa mojim timom učestvovali u konstantnom osmišljavanju akcija kako bi povećali broj naših vernih fanova koji su prikupljali čepove.

- Potpisivanje ugovora sa Lavom vezano za stolice je bio samo deo i početak posla koji je nastavljen svakodnevnim marketinškim akcijama, aktivacijama, nagradama i mnogim drugim važnim stvarima kojima se moj tim bavio uprethodnih godinu dana. Vrlo sam zadovoljna krajnjim rezultatom.

Koliko navijača očekujete na subotnjoj premijeri?

- Ne mogu da vam kazem tačan broj navijača koji će doći na meč Partizan - Radnički, ali znam da će ljudi koji vole ovaj klub biti i sutra uz njega, kao i uvek do sada, a i od sada.

Kada će zamena stolica biti potpuno završena?

- Očekujemo do 22. marta da montaža bude završena.

Kakve akcije pristalice Partizana još mogu očekivati u cilju akcije vraćanja navijača u Humsku ovog proleća?

- Kao i prethodne godine pokušaćemo i ove različitim akcijama da privučemo ljude da se vrate na stadion. Organizacijom porodične tribine i sličnim akcijama želimo da u organizaciju porodičnog vikenda i poseta stadionu postane porodična želja i potreba, a mi ćemo se potruditi da uživaju u vremenu provedenom na stadionu.

- Na dan Svetog Trifuna organizovali smo i akciju u kojoj su ‘crno bele dame’ obradovale svoju jaču polovinu, tako što su poslavši njihovu zajedničku sliku sa obeležjima crno- belih dobili po dve karte za utakmicu Partizan-Radnički Niš. Za 48 sati dobili smo preko 120 mejlova i preko 700 fotografija. Žao nam je što smo vremenski bili ograničeni akcijom, ali njihova radost i energija koju su nam pružili tokom slanja mejlova, oduševljenja akcijom i na zvaničnoj Fejsbuk stranici su nam još jednom pokazali da njihova srca kucaju svakim minutom za Partizan.

Šta marketinški Partizan izdvaja od konkurencije u Srbiji i regionu?

- Na žalost živimo u zemlji u kojoj nemamo previše prostora za razne marketinške akrobacije, ali ono što svi mogu da primete je da se najrazličitijim akcijama izdvajamo i da sve što uradimo posle određenog vremena urade i drugi fudbalski klubovi. Poslednjih godinu dana intezivno radimo na organizaciji kampova, koji imaju sjajan odziv dece iz raznih zemalja sveta.

- Organizacija kampa je vrlo zahtevna. Počinje sa kampanjom i promocijom samog kampa, učlanjenja novih članova, instrukcija roditeljima, obezbeđivanja komplet sportske opreme, sistematskim pregledima, organizacije trenera, animatora, organizacijom celodnevnog sadržaja, smeštaja, ishrane i svega ostalog što čini brigu oko dece uzrasta od 2000. do 2005. godišta. Ponosni smo što su naši kampovi brojni i što dobijamo pohvale iz svih krajeva sveta. U naš rad je uključena i komplet omladinska škola na čelu sa legendom, direktorom omladinske škole - gospodinom Mocom Vukotićem.

Koliko je Partizan zadovoljan interakcijom sa navijačima na društvenim mrežama?

- FK Partizan je vrlo zadovoljan. Kada sam postala direktor marketinga klub nije ima ni svoju zvaničnu Fejsbuk stranicu. Poseban problem je taj što postoje mnoge stranice koje koriste FK Partizan u svom imenu stranice. Uspeli smo da raznim akcijama i reklamama naša zvanična stranica broji danas 150.000pratilaca. Takođe smo uveli i novu multimedijalnu platformu Partizan.Tesla.tc, koja pre svega ima za cilj interakciju između naših navijača, razmenu golova, slika i svih materijala, ne samo na anroid i ajfon telefonima, već na svim modelima bez obzira na operativni sistem. 

Hoće li Partizan marketinški ovo proleće posvetiti i Saši Iliću, s obzirom na najave da će na leto okončati karijeru?

- Saša Ilić je simbol FK Partizan, velika legenda i pre svega sjajan čovek o kome svi imaju uvek samo reči hvale. Saša je jednostavan i narodski čovek sa zasluženim epitetom velikog sportiste i mislim da je njemu posvećeno svako proleće, a ne samo ovo.

Kakva je marketnška saradnja FK Partizan sa ostalim klubovima iz Sportskog društva?

- Imamo dobru saradnju pre svega sa generalnim sekretarom, gospodinom Milanom Obućinom kao i sa svim klubovima u Sportskom društvu.

Partizan napreduje Tesla.tc aplikacijom?

- FK Partizan je zvanično početkom 2014. godine pokrenuo jedinstvenu multimedijalnu platformu ‘Partizan.Tesla.tc’ koja za cilj ima non-stop komunikaciju sa navijačima i simpatizerima kluba kroz mnogobrojne interakcije, nagradne igre, fotogafije, uzivo četovanje sa igračima i sl. Važnost ovakovog projekta na svetskom nivo za velike fudbalske klubove prepoznao je i FK Real Madrid.

- Već za 17.mart je dogovorena prezentacija u fudbalskom klubu Real Madrid na kojoj ću i zvanično predstaviti multimedijalnu platformu Partizan.Tesla.tc, odnosno njene marketinške i finansijske mogućnosti jer su ljudi iz Real Madrida zainteresovani da istu inputiraju u njihov marketinški sistem.

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj Fejsbuk stranici Telegraf Sport!

Takođe nas možete pratiti i na našem Tviter nalogu @TelegrafSport

(Telegraf.rs)