Koje automobile voze fudbaleri Zvezde, a ko na trening dolazi taksijem (FOTO)

Saznajte ko je od igrača crveno-belih došao sa audijem, mesrcedesom, pasatom, i koliko ti automobili vrede * Jedina dilema da li je predsednik Džajić stigao Jugom 45 ili Leksusom

Prema unapred predviđenom rasporedu fudbaleri Crvene zvezde su 10. januar označili kao prvi radni dan u 2014. godini, a trener crveno-belih Slaviša Stojanović odlučio je da okupljanje bude u 10 časova posle čega je odrađen prvi trening.

Verovatno željni ''Marakane'' igrači su dosta ranije stigli na početak okupljanja, a reporteru Telegrafa nisu promakli ni automobili iz kojih su fudbaleri izlazili.

Kapiten crveno-belih Nenad Milijaš na okupljanje je stigao svojim ''Audijem'' kojeg je parkirao na neobičnom mestu - na samom ulazu u tunel ka terenu.

-Audi Q5 quattro, aktuelan model, pre restilizacije (2009-2012.)

-Najčešći izbor motora 2.0 TDI od 170 „konja" ili 3.0 TDI od 240 KS

-Ubrzanje do 100 km/h 9,5 sekundi (2.0 TDI), odnosno 6,5 s za 3.0 TDI

-Maksimalna brzina 205-225 km/h

-Cena za 2.0 TDI od 21.000-24.000 evra, 3.0 TDI 27.000-30.000 evra (kao polovan)

Blizu njega, samo sa suprotne strane stacionirao se još jedan od internacionalaca i iskusnijih igrača Miloš Ninković, vlasnik prelepog crnog ''Mercedesa''.

- Mercedes-Benz CL500 4MATIC W216, treća generacija, pre restilizacije (2006-2010.)

-Motor V8 od 5,5 litara, snage 388 KS

-Ubrzanje do 100 km/h 5,4 sekundi

- Maksimalna brzina ograničena na 250 km/h

-Cena za CL500 4MATIC od 40.000-55.000 evra (kao polovan)

Na veliku sreću crveno-bele armije Novak Martinović je uspeo da se oporavi od povrede zadobijene još na meču sa Čukaričkim, a na ''Marakanu'' je stigao  dobro poznatim belim ''Volksvagenom'' rumunskih registracija s obzirom na to da je većinu internacionalne karijere proveo baš u toj zemlji.

-Volkswagen Passat CC pre restilizacije (2008-2012.)

- Najčešći izbor motora turbodizel 2.0 TDI sa 140 ili 170 „konja" (sudeći prema izduvnicima, čini se da je baš 2.0 TDI model na slici)

-Najsnažnija verzija 3.6 4MOTION sa VR6 motorom od 3,6 litara zapremine i 300 KS

-Ubrzanje do 100 km/h 9,8 odnosno 8,6 sekundi (TDI), dok VR6 stiže za 5,6 sekundi

- Cena za 2.0 TDI od 14.000-17.000 evra (kao polovan)

Još jedan ''Volksvagen'' u Ljutice Bogdana vlasništvo je brzonogog napadača Filipa Kasalice koji možda neće još dugo pristizati na treninge crnim ''Pasatom'' jer je njegov odlazak u pečalbu sve izvesniji. Zanimljivo je da on ima potpuno isti model kola kao i Novak Martinović samo u crnoj varijanti.

-Volkswagen Passat CC pre restilizacije (2008-2012.)

- Najčešći izbor motora turbodizel 2.0 TDI sa 140 ili 170 „konja" (sudeći prema izduvnicima, čini se da je baš 2.0 TDI model na slici)

-Najsnažnija verzija 3.6 4MOTION sa VR6 motorom od 3,6 litara zapremine i 300 KS

-Ubrzanje do 100 km/h 9,8 odnosno 8,6 sekundi (TDI), dok VR6 stiže za 5,6 sekundi

- Cena za 2.0 TDI od 14.000-17.000 evra (kao polovan)

Veliko otkrovenje Slaviše Stojanovića u jesenjoj polusezoni Nejc Pečnik stigao je u pratnji mlađanog Vukana Savićevića koji je ponosni vlasnik crnog ''Audija''.

-Audi A3 Sportback druge generacije, restilizovan 2008. godine (2008-2013.)

-Najčešći izbor motora turbodizel 2.0 TDI sa 140 ili 170 „konja" ubrzanje do 100 km/h za 8,6 odnosno 7,8 sekundi

- Cena za 2.0 TDI od 10.000 do 13.000 evra (kao polovan)

Dok je većina Zvezdinih fudbalera na trening stigla sopstvenim automobilima Abiola Dauda i Ifeani Onjilo su na početak priprema stigli taksijem, iako je nigerijski napadač sa švedskim pasošem vlasnik vozila novosadskih registracija koji je kupio od rezervnog golmana crveno-belih Miloša Vesića.

Naposletku, na ''Marakanu'' je stigao i predsednik bivšeg svetskog i evropskog šampiona Dragan Džajić koji je u jednom momentu izazvao osmehe s obzirom na to da su se prisutni ''zapitali'' da li je Džaja izašao iz ''Juga'' ili ''Leksusa''.

-Lexus GS, treće generacije, restilizovan (2008-2011.)

-Najčešći izbor motora benzinski V6 od 3,0 litre sa 250 „konja" (GS 300) ili hibridni V6 od 3,5 litara i 345 KS (GS 450h), koji je i najverovatnije na fotografiji.

-Ubrzanje do 100 km/h 7,2 sekunde (GS 300), odnosno 5,9 sekundi (GS 450h)

-Maksimalna brzina 240, odnosno 211 km/h (hibrid je sporiji)

-Cena za GS 300 14.000-18.000 evra, GS 450h 19.000-25.000 evra (kao polovan)

Sportske vesti iz zemlje i sveta možete pratiti i na našoj Fejsbuk stranici Telegraf Sport!

Takođe nas možete pratiti i na našem Tviter nalogu @TelegrafSport

(Telegraf.rs)