Merlo i šampanjac u Interovu čast

Marketinška saradnja „nero-azura” s dve stare italijanske vinarije

Fudbalski klub Inter brine o imidžu i tako što je počeo saradnju s dve ugledne italijanske porodične vinarije s dugom tradicijom. Odabrano je pet sorti vina koje će da se prodaju s Interovim grbom na buteljkama, a dve su posvećene i samom klubu: merlo „Bauscia dell` Uccellaia” i šampanjac „Vatre San Sira”.

Interova vina mogu da budu sjajan poklon njegovim navijačima za razne prilike, a moći će da se kupe u zvaničnim dućanima kluba koji nose naziv „Samo Inter” ili da se naruče preko sajtova dve vinarije.

U vinu je istina, kaže latinska izreka, a Inter u čaši svog vina može da vidi da ga u još 16 kola do kraja prvenstva očekuje teška trka za izlazak u Evropu sledeće sezone. Istina, borba da se titula šampiona posle godinu dana u vitrinama ljutog gradskog rivala Milana vrati u njegovu nije izgubljena, ali vodeći Juventus ima devet bodova više i utakmicu manje.

Inter je peti sa 36 bodova. Iznad njega su i Lacio (39), Udineze (41) i Milan (44), a prvi pratilac mu je Roma (34), koja takođe ima meč manje. Četvrto i peto mesto u Italiji vode u Ligu Evrope, treće u kvalifikacije za Ligu šampiona, a prva dva obezbeđuju direktno učešće u najjačem evropskom klupskom fudbalskom takmičenju.

(Telegraf.rs/Foto: cantine4valli.it)