Olimpijska lepota je u kosi
Američka kompanija „Prokter i Gembl” odabrala 11 sportistkinja za reklamiranje svog brenda „Panten” uoči Igara u Londonu
Bliže se Olimpijske igre u Londonu (27. jul – 12. avgust), a to je povod da globalne kompanije krenu u propagandne kampanje čija su zaštitna lica sportisti. Američka korporacija „Prokter i Gembl” iz Sinsinatija, koja je pretprošlog leta potpisala ugovor o sponzorstvu s Međunarodnim olimpijskim komitetom od 100 miliona dolara na deset godina (MOK ima 11 globalnih sponzora), napravila je reklamu za svoj brend „Panten” sa 11 svetskih sportistkinja, među kojima je šest olimpijskih šampionki.
Žaklina Karvaljo (Brazil, odbojka) olimpijska šampionka iz Pekinga
Jevgenija Kanajeva (Rusija, ritmička gimnastika) „zlatna” iz Pekinga
Emili Sibon (Australija, plivanje) zlato u štafeti 4x100 u Pekingu
Viktorija Pendlton (Velika Britanija, biciklizam) zlato u sprintu u Pekingu
Vu Minjsja (Kina, skokovi u vodu) zlato u Atini i Pekingu
Paola Espinoza (Meksiko, skokovi u vodu) bronza u Pekingu
Anamej Pirs (Kanada, plivanje) svetska rekorderka na 200 prsno
Žizela Dulko (Argentina, tenis) 69. na svetskoj listi u singlu, 13. u dublu
Aja Terakava (Japan, plivanje) svetski prvak na 50 leđno u Šangaju 2011.
Jeon Džae Son (Južna Koreja, ritmička gimnastika) treća na Igrama Azije 2010.
„Prokter i Gembl” sponzoriše 150 sportista. S 5.000.000 dolara je pokrovitelj i kampanje „Hvala, mama”, koja podržava sportske nade u svetu.