Olimpijska lepota je u kosi

Američka kompanija „Prokter i Gembl” odabrala 11 sportistkinja za reklamiranje svog brenda „Panten” uoči Igara u Londonu

Bliže se Olimpijske igre u Londonu (27. jul – 12. avgust), a to je povod da globalne kompanije krenu u propagandne kampanje čija su zaštitna lica sportisti. Američka korporacija „Prokter i Gembl” iz Sinsinatija, koja je pretprošlog leta potpisala ugovor o sponzorstvu s Međunarodnim olimpijskim komitetom od 100 miliona dolara na deset godina (MOK ima 11 globalnih sponzora), napravila je reklamu za svoj brend „Panten” sa 11 svetskih sportistkinja, među kojima je šest olimpijskih šampionki.

Žaklina Karvaljo (Brazil, odbojka) olimpijska šampionka iz Pekinga

Jevgenija Kanajeva (Rusija, ritmička gimnastika) „zlatna” iz Pekinga

Emili Sibon (Australija, plivanje) zlato u štafeti 4x100 u Pekingu

Viktorija Pendlton (Velika Britanija, biciklizam) zlato u sprintu u Pekingu

Vu Minjsja (Kina, skokovi u vodu) zlato u Atini i Pekingu

Paola Espinoza (Meksiko, skokovi u vodu) bronza u Pekingu

Anamej Pirs (Kanada, plivanje) svetska rekorderka na 200 prsno

Žizela Dulko (Argentina, tenis) 69. na svetskoj listi u singlu, 13. u dublu

Aja Terakava (Japan, plivanje) svetski prvak na 50 leđno u Šangaju 2011.

Jeon Džae Son (Južna Koreja, ritmička gimnastika) treća na Igrama Azije 2010.

„Prokter i Gembl” sponzoriše 150 sportista. S 5.000.000 dolara je pokrovitelj i kampanje „Hvala, mama”, koja podržava sportske nade u svetu.