NOVAK JE PRESKUP! Kompanija "Lacoste" priznala da ih je Srbin "odrao", ali da vredi svaki evro

"Skup je, ali mi smo potpisali igrača koji je više od toga, dobili smo ambasadora čije su vrednosti slične našima", poručio je CEO francuske kompanije

Novakov ugovor sa slavnom francuskom kompanijom "Lacoste" još jedna je potvrda veličine i globalne prepoznatljivosti srpskog tenisera u svetu tenisa i sporta, jer samo oni odabrani, ne samo oni najbolji u takmičarskom smislu, dobijaju privilegiju da budu deo porodice poznate robne marke.

>>> "Lakost" već krenuo da se šali sa Novakom: Šta je to novi sponzor radio Đokoviću na snimanju prvog spota? (VIDEO)

O saradnji sa Đokovićem, prvi put otvoreno, govorio je CEO (izvršni direktor firme) Tijeri Guber za francuske medije.

- To je dobar potez, on je važan ambasador. Godinu dana smo radili na ovom projektu - rekao je Guber.

Priznao je: Novak je papreno skup.

- Koliko smo platili njegove usluge? To nema cenu - nasmejao se Guber, pre nego što je uozbiljio priču: - Skup je, ali mi smo potpisali igrača koji je više od toga, dobili smo ambasadora čije su vrednosti slične našima. Van terena on je neko ko se brine o deci, ima svoju fondaciju. Novak je pristupačan, nije arogantan... Na terenu on je lav u kavezu, ali bolji.

Nezvanično, Đokovićev trogodišnji ugovor sa ovom kompanijom "težak" je 45 miliona evra.

Guber je dodao da u Novaku "Lacoste" vidi nekoga ko će prenositi vrednosti brenda u svakom trenutku i bilo gde.  Takođe, otkrio je i to da je su Lakostini proizvodi sa Novakovim brendom već naručeni u 75 zemalja sveta.

(Telegraf.rs)