Kako sam preživeo Čapekoenseov avion smrti: Ovaj potez mi je spasio život! (FOTO)

Ervin Tumiri bio jedan od šest preživelih putnika, a u trenucima pada nije paničio već se pridržavao uputstava za vanredne situacije

Pad aviona sa fudbalerima Čapekoensea i dalje je tema kojom se svi svetski mediji bave. U nesreći je poginula 71 psoba, a samo šestoro ljudi preživelo je tragediju. Među njima je i Ervin Tumiri, član posade, koji je istakao i kako je preživeo pad aviona.

>>> Golman Čapekoensea imao srceparajući razgovor sa ženom i ubrzo posle toga preminuo u bolnici

>>> PLAČU IZ DUŠE, BOL IH IZJEDA, A ONI GRME IZ SVE SNAGE ”NISTE MRTVI”: Pretužan oproštaj navijača Čapekoensea od nastradalih fudbalera (VIDEO)

On je naveo i šta se dešavalo tokom pada i istakao da su preplašeni putnici počeli da skaču sa svojih mesta i vrište nakon što je avion krenuo da pada, svega nekoliko minuta pre planiranog sletanja u Medeljinu.

>>> DUŠA DA VAS ZABOLI: Ovo je fotografija stradalog golmana sa dvogodišnjim sinom zbog koje svet plače (FOTO)

Tumiri je takođe istakao i kako je preživeo pad i da je potez da se ponaša prema bezbednosnim procedurama i ne paniči bio ključan da sačuva život.

- Stavio sam torbe između nogu i zauzeo sam položaj fetusa, što se preporučuje u situacijama kada je ugrožena bezbednost u aviosaobraćaju - rekao je Tumiri spasiocima koji su ga živog pronašli u olupini letelice kompanije Lumia.

Himena Suares, jedna od stjuardesa u avionu je takođe preživela i lokalnim medijima je rekla da su sva svetla u avionu bila ugašena u trenutku kada je letelica krenula u slobodan pad.

- Ničega se dalje ne sećam - navela je Suaresova.

Mediji prenose i da je pilot aviona Migel Kiroga ispustio gorivo iz rezervoara u momentu kada je shvatio da će se letelica kojom upravlja srušiti, kako bi pri padu aviona izbegao eksploziju i ostavio mogućnost da neko od putnika preživi.

Veruje se da je njegova ideja spasla živote šest osoba, ali ta informacija nije potvrđena iz zvaničnih izvora i istražitelji razmatraju kako avion nije eksplodirao prilikom pada, spekulišući da je ostao bez goriva.

Ipak, ova saznanja, na koja se dodaje i putanja kojom se kretao avion pre pada, odnosno kružno kretanje u trajanju od nekoliko minuta iznad mesta na koje se srušio, mogu da dovedu do zaključka da je mehanički ili tehnički problem prouzrokovao tragediju i da nije bilo moguće bezbedno prizemljiti letelicu.

(Telegraf.rs)