Sneža otkrila zašto odlazi iz Partizana: Razlozi nisu lične, nego poslovne prirode!

Bivša gospođica Filipović, a sada gospođa Borjan, pismom se obratila javnosti

Doskorašnja direktorka marketinga Partizana Snežana Borjan (bivša Filipović) obratila se medijima posle ostavke koju je podnela u ponedeljak.

Spekulisalo se da su razlozi lične prirode, odnosno brak sa golmanom Ludogoreca Milanom Borjanom, ali su ipak u pitanju poslovni motivi. Tačnije - nemogućnost da Marketing razvija u željenom pravcu.

>>> Poslednji put kao direktorka Partizana: Gde je to bila Sneža Borjan? (FOTO)

Pismo vam prenosimo u celosti:

- Posle tri i po godine provedene na mestu direktora marketinga Fudbalskog kluba Partizan donela sam odluku da dam otkaz na poziciju na kojoj sam bila od septembra 2012. godine. Svi rezovi i velike odluke u životu nisu nimalo laki i ne donose se preko noći i na prečac, što je bio slučaj i sa mnom.

- Od kada sam stupila na funkciju, vrlo tešku i zbog same društveno-ekonomske situacije, naročito za ženu, našla sam se pred mnogim iskušenjima, predrasudama, izložena kritikama, ponekad i osudama javnog mnjenja.

- Od septembra 2012. do januara 2016. godine potpisana su 24 sponzorska ugovora sa velikim vrednostima, ostvarena prodaja TV prava i reklamnih prostora u periodima igranja evropskih takmičenja, takođe, na visokom nivou. Uz mnogo problema, latentnih uticaja sa strane zbog kojih niste mogli da obezbedite gotovo nijednog sponzora, urađeno je više od 50 aktivacija, kojima je sačuvan svaki cent klubu bez izlaganja dodatnim troškovima, a PR podignut na nivo evropskog, bez uloženog dinara, samo na osnovu ideja i ličnih kontakata.

- I pored šampionskih uspeha, društveno-ekonomska situacija, ne samo u klubu već i u zemlji, bila je veoma teška, uz neimanje materijalnih sredstava za osnovno funkcionisanje kluba, samim tim i budžetom za marketing od ’nula ’dinara.

- Kako sam uvek stremila najvišim ciljevima, dajući maksimum u svakom trenutku, čak išavši umnogome i ’pre vremena’, razlog mog odlaska je poslovne prirode. Marketing Partizana u ovom teškom vremenu, bez učinjene privatizacije, ne može da se razvija u smeru u kojem smatram i osećam da bi trebalo.

- Nikada, ni u najtežim trencima za funkcionisanje kluba, nisam iznela nijednu negativnu stranu poslovanja niti lično mišljenje o radu, pa će tako biti i sada.

- Teško mi je jer odlazim iz voljenog kluba, u kojem sam stekla mnogo prijatelja i koji mi je omogućio da se u poslovnom smislu razvijam, rastem i afirmišem, vrativši mu, s druge strane, vrednim radom, pregalaštvom, bez obzira na sujetu i pritiske kojima sam bila okružena.

- Želim posebno da se zahvalim navijačima, marketing nijednog kluba ne može bez njih dobro da funkcioniše, hvala im što su bili uvek uz nas, naročito kad je bilo teško.

- Mom Partizanu, Grobarima, igračima, zaposlenima, članovima stručnog štaba želim uspešan nastavak sezone, nove titule, plasman u Ligu šampiona. Partizan je iznad svih nas i uvek će biti - stoji u pismu koje je potpisala Snežana Filipović.

(Telegraf.rs)