ZVEZDA NA VIBERU: Evo koliko će koštati stikeri i kako će Delije komunicirati

Direktor marketinga Crvene zvezde Goran Broćić je za Telegraf objasnio kakvu će finansijsku korist imati klub od saradnje sa japanskom kompanijom

Crvena zvezda je dogovorila saradnju sa kompanijom Viber i u sklopu toga će koristi imati i navijači crveno-belih, kao i sam klub.

Zvezdaši će imati na mogućnost da na jednoj od najpopularnijih aplikacija za komunikaciju, ubuduće koriste sličice sa motivima svog voljenog kluba, a takođe će imati i svoj ''pablik čet''.

>>> Znate li čije su rečenice na 16 parola Delija koje su podignute protiv Čukaričkog? (FOTO)

Razgovarali smo sa direktorom marketinga Zvezde, Goranom Broćićem, koji nam je ispričao detalje saradnje Zvezde i japanske kompanije, i kakvu će konkretno finansijsku korist klub imati od nje.

- Zvezda će imati finansijsku korist jer će se stikeri prodavati. Cena će biti dva dolara, a veći deo toga će ići klubu. Omogućili smo dva načina na koji će navijači moći da kupe stikere.

- Prvi je tako što će im biti naplaćeni preko operatera, a drugi je preko kreditne kartice. Za nas je naročito dobro što će moći da se kupuju tako što će im stići na računu preko operatera, jer i dalje mnogi u Srbiji nemaju kreditne kartice, a i Viber najčešće koriste mlađi navijači - rekao je Broćić za Telegraf.

>>> U Surdulici trenera Zvezde nazvali BIKOM (FOTO)

- Stikeri će biti napravljeni sa motivima kluba, biće napravljeni grbovi grbovi, a takođe i motivacioni slogani, koji su popularni među navijačima i koriste se u svakodnevnoj komunijaciji - pojasnio je direktor Zvezdinog marketinga.

Druga pogodnost koju će navijači crveno-belih imati na raspolaganju jeste grupni čet. Goran Broćić nam je otkrio da se on već funkcioniše ali je u test fazi i zatvoren je za javnost, ali biće dostupan za sedam do deset dana.

- U toku je testiranje pablik četa, to će biti nešto kao modifikovana verzija Tvitera i foruma. Navijači će imati mogućnost grupne komunikacije, dobijaće sva obaveštenja vezana za klub, moći će među sobom da dele sadržaj i druge informacije. On već funkcioniše, ali je trenutno zatvoren za javnost, pošto su u toku završni testovi. Biće dostupan za sedam do 10 dana - zaključio je Goran Broćić za Telegraf.

(D.U.)