Kako se menadžeri dogovaraju pred vašim očima o odvođenju fudbalera
Sve češće ćete viđati kako jedni drugima preporučuju igrače, čak i navode njihove potencijalne plate
Fudbalska revolucija se nastavlja! Pisali smo ranije o tome da su fudbaleri počeli sami da se prodaju na društvenim mrežama i to nije nikakva novost, ali jeste da su menadžeri odnedavno počeli da komuniciraju preko ove mreže, nude poslove i razmenjuju igrače.
To znači da navijači bukvalo 24 časa mogu da vide da li će neko od njihovih miljenika promeniti klub i da li se spekuliše o pojačanjima koja bi mogla da dođu u tim za koji navijaju.
Jedan od poslednjih primera u nizu jeste ''proglas'' manje poznatog srpskog menadžera Dejan Jakovljevića koji traži levog beka za Azerbejdžan i nudi uslove koje svi mogu da vide.
- Hitno potreban slobodan levi bek za vrhunski klub iz Azerbejdžana. Mesečna plata je između 15 - 20 hiljada dolara, dok je proba i ugovor na četiri meseca - napisao je Jakovljević koji je vrlo brzo dobio odgovor svojih kolega:
- Imam jednog slobodnog levog beka.
- I ja imam jednog. Javi mi se na mejl.
Zanimljivo, menadžeri se na ovoj mreži najčešće raspituju za dovođenje fudbalera u Tursku ili bivše zemlje SSSR.
Ono što razlikuje ponude menadžera od fudbalera na ovoj društvenoj mreži, popularnim ''Fudbalskim Linkedinom'' leži u činjenici da se tamo često susreću lažni profili igrača, dok su menadžerski autentičniji.
Primer za to jeste onaj iz 2013. godine kada je tadašnji fudbaler Jagodine Miloš Stojanović Popaj bio registrovan kao korisnik, ali je istakao da je neko drugi umesto njega otvorio profil. Slično je bilo i sa Miralemom Pjanićem.
Ova mreža je počela je sa radom 2013. godine i za to vreme jeprikupila veliki broj prijavljenih fudbalera iz čak 140 zemalja. I svetski mediji su takođe dali pozitivan komentar za ovakvu vrstu oglašavanja.
(Telegraf.rs)