HAJDUK IZBACIO SVOJE PLOČICE ZA KUPATILO: Da li ovo mogu da prepišu Zvezda i Partizan? (FOTO)

Mnogi ne gledaju blagonaklono na ovakav način eksploatacije klupskih simbola, ali u Hajduku smatraju kako je to u ovako teškoj situaciji, kad nema transfera i velikih sponzora, jedini izlaz

Krediti, dugovi, nedostatak sponzora i transfera... Ne cvetaju ruže fudbalskim klubovima na prostorima bivše SFRJ, i svaki se snalazi na neki svoj način. Izgleda da je marketinški svom silom krenuo splitski Hajduk.

Nakon piva, sokova, jogurta, kupaćih gaćica i japanki, Hajdukov marketing pronašao je strateškog partnera i u vodećem hrvatskom proizvođaču keramičkih pločica. Firma "Keramika Modus" iz Orahovice, sponzor splitskog kluba, na tržište je pustila dekorativne pločice s grbom Hajduka.

Ona pločica dimenzije 20x20 centimetara košta 35 kuna (oko 530 dinara), od čega 15 kuna pripada Hajduku.

- Trenutno smo izradili pet različitih dekorativnih pločica, ali mogućnosti su neograničene. Uskoro ćemo izbaciti i nove serije proizvoda, a po potrebi možemo da napravimo i mozaike dimenzija od nekoliko kvadratnih metara, prema bilo kakvoj fotografiji - poručili su iz firme.

Mnogi ne gledaju blagonaklono na ovakav način eksploatacije klupskih simbola, ali u Hajduku smatraju kako je to u ovako teškoj situaciji, kad nema transfera i velikih sponzora, jedini izlaz ,prenose hrvatski mediji.

- Na kraju godine objavićemo sve rezultate u projektu brendiranja i saradnje, a rezultati prvih osam meseci su daleko bolji od očekivanja. Najbolje rezultate postižu pivo i sok, i to je bilo i očekivano, jer imaju najveći tržišni potencijal - kazao je direktor Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić, koji je do kraja godine najavio još jednu sličnu prezentaciju.

OVDE možete da vidite kako izgledaju pločice.

Da li sličan recept treba da primene Partizan i Crvena zvezda?

(Telegraf.rs)