GORE OD METROSEKSUALCA: Muškarci koji su opsednuti ovim stvarima nazivaju se spornoseksualcima

Nisu samo žene opsednute svojim izgledom i mukotrpnim treninzima

Sve više muškaraca počinje sa treninzima u teretani i opsednuti su time da imaju izvajane trbušnjake i grudi.

Ove žene doživljavaju orgazme dok vežbaju - evo zašto i kako (VIDEO)

Ono što većina njih želi jeste da izgledaju kao Bred Pit u "Klubu boraca", jer tu izgleda sjajno, nije nabildovan, ali ima dobre trbušnjake, ruke i grudi.

Težnju muškaraca da postanu nabildovani novinar Mark Simpson nazvao je spornoseksualnošću. Izraz je skovan kako bi označio muškarce koji žele da liče na sportiste i porno zvezde i to je stadijum iznad metroseksualaca. Njega je Simpson smislio davne 1994. godine u članku u Independentu, a popularizovao ga je osam godina kasnije salon.com.

Simpson je o spornoseksualcima počeo da piše 2006. godine, ističući porast i heperseksualiziranih, homoprovokativnih fotografija sportista poput onih za reklamu Dolce & Gabbane na kojoj su italijanski fudbaleri pozirali goli pod tušem. Pre četiri godine objavio je da je metroseksualnost mrtva, a da ju je zamenila spornoseksualnost.

Ona je ekstremnija vrsta od metroseksualaca. Obe grupe su depilirane, preplanule i negovane, ali su spornoseksualci nabildovani, čvrsti i opsednuti svojim proporcijama, linijama svojih trbušnjaka, žilama na bicepsima i definicijom svojih listova.

Ne definiše ih odeća koju nose već dimenzije tela, broj pogleda koje privlači na plaži i na ulici dok mu bicepsi štrče iz uskih rukava majice. Klajv Martin ga u Vice-u opisuje kao "modernog britanskog kretena" i "erekciju u potkošulji", prenosi index.hr. Iako su mnogi mislili da ovaj trend neće zaživeti, istraživanja pokazuju da je sve više spornoseksualaca.

Kako se prodaja vrtoglavo visokih štikli i crvenih ruževa povećava u situacijama krize, tako se i povećava broj spornoseksualaca jer momci bez posla i novca nemaju skupe automobile i druge statusne simbole, pa počinju da bilduju svoje mišiće, piše index.hr. Najviše ih ima među milenijalcima, generaciji rođenoj posle 1980.

Oni ne dovode samo telo do savršenstva, već traže i partnerke koje dane provode u teretani. Osnovni uslov im je da njihova partnerka ima rupu između butina i V liniju na trbuhu. Holuvud više nije jedini koji muškarcima nameće standarde kako treba da izgledaju, već su tu ulogu preuzele društvene mreže.

(Telegraf.rs/M.K.)