MUŠKA POSLA: Pre ih razneži lep auto, nego plač rođenog deteta

Kako je pokazalo najnovije istraživanje, muškarcima će više osećanja izmamiti lep dizajn automobila nego dečje suze

Naučni eksperiment koji je sprovela kompanija "Volvo automobili" o reakcijama na dizajn vozila pokazao je da muškarci ispoljavaju više emocija prilikom gledanja lepog automobila, nego prilikom gledanja slike rasplakanog deteta. Kod žena rezultati su sasvim suprotni.

Oko 74 odsto muškaraca izjavilo je i da dobar dizajn automobila izaziva kod njih pozitivna osećanja. Svega 33 odsto ispitanih žena reklo je da je automobil atraktivniji od zgodnog muškarca. Vožnja lepog automobila kod 60 odsto muškaraca budi osećanja samouverenosti i moći.

Paralelno istraživanje, koje je sproveo "OnePoll", otkrilo je da 43 odsto muškaraca tvrdi da je izgled automobila najvažniji aspekt, važniji i od enterijera, dodataka, točkova i motora. Prednji deo automobila je muškarcima najatraktivniji, dok na žene više utiče izgled zadnjeg dela vozila.

(Telegraf.rs / Tanjug)