ŽENE, OPREZ: Fejsbuk vam izvlači pare iz džepa!
Čuvena ženska izjava "nemam šta da obučem" u doba društvenih mreža dobila je još više na značaju. Naime, konstantno kačenje slika u različitim odevnim kombinacijama čini da u ženskim glavama nova odeća vrlo brzo postaje stara
Verovali ili ne, društvene mreže podstiču žene na trošenje novca. Nedavno rađeno istraživanje pokazalo je kako kačenje slika na Fejsbuku u raznim odevnim kombinacijama kod žena uzrokuje osećaj da je nova odeća zapravo stara, što ih tera na novi šoping i novo trošenje.
Nedavno rađena anketa je, takođe, pokazala da žena u proseku ima oko 107 odevnih predmeta, ali da i dalje svaka dama misli kako nema šta da obuče. Izgleda da je to "prokletstvo" koje prati pripadnice nežnijeg pola, pa koliko god odeće da imaju u ormaru, osećaju nezadovoljstvo.
undefinedNaime, prema studiji, većina žena smatra da čak 36 odsto njene odeće nije nosivo, a čak 15 odsto nikada nije ni obučeno. Takođe, 67 odsto žena doživljava oblačenje pred neki poseban događaj kao traumatično, a 64 odsto žena priznaje da za takve prilike uvek kupi nešto novo.
Odeća je često i izvor nesuglasica u braku, pa se tako čak jedna od pet žena redovno svađa sa mužem oko toga kako nema šta da obuče. Zanimljivo je da čak 36 odsto njih redovno kupuje odeću, a zatim je skriva od partnera.
Bilo kako bilo, izgleda da svaka žena ima šopingholičarku u sebi i dovoljan je samo mali razlog ne bi li imala alibi za rasipanje novca u kupovini.
(T. Milić)