Evo kako lepo vreme utiče na naš ljubavni život
Nakon kiša koje su nam pokvarile raspoloženje, konačno je došlo lepo vreme koje na mnoge načine pozitivno utiče na naš ljubavni život
Konačno smo dočekali lepo vreme koje smo nestrpljivo čekali. Posle kiša i poplava koje su nam upropastile proleće, vreme je da nam se konačno dese i neke dobre stvari.
Sunce je došlo, a zajedno sa njim stižu i nove ljubavne priče, s obzirom da lepo vreme na pozitivan način menja naše ljubavničko ponašanje. Evo kako.
Na suncu izgledate privlačnije
Opšteprihvaćeno mišljenje je da ljudi izgledaju lepše i atraktivnije na suncu, sa zlatastim sjajem tela, sveži i nasmejani, umesto suve kose i ispucale kože zimi. Studije potvrđuju da je ovo definitivno tačno. Letnje fotke jednostavno izgledaju "srećnije" i "zdravije".
Da li je sunce zapravo afrodizijak?
Poseban razlog da budete aktivniji kada su u pitanju dejtovi, jeste taj što leto povećava libido. Pogotovo muškarcima. A i žene su definitivno raspoloženije za deljenje svojih brojeva telefona tokom letnjih meseci.
Sunce povećava šanse da upoznate nekoga
Kada više izlazite verovatnije je da ćete upoznati nekoga. Ako tražite partnera na netu, izlazak napolje tokom letnjih meseci možda neće preterano da vas oduševi. Ipak, prema studijama, ljudi češće vode ljubav tokom leta, upravo zato što su češće okruženi drugima.
Više ribe u moru
Fejsbuk uvek zna kada smo se zaljubili, tako da na osnovu prikupljenih podataka njihov tim otkriva kako se najviše raskida dešava između maja i jula. Izgleda da pritisak koji nameću praznici i iskušenje znače da veze koje su već klimave ne mogu da opstanu. A više ribe u moru uvek su dobre vesti za samce!
Dakle, leto je definitivno vreme kada smemo da se otkačimo i budemo spremni za upoznavanje novih ljudi. Pokušajte da se viđate sa nekim ko inače nije vaš tip, ili jednostavno izađite među ljude - nikada ne znate šta može da se desi. Samo pomislite na sve te roštilje, piknike i festivale. I svakako pristanite na sve pozive, od kampovanja do odlaska na piće posle posla!
(Telegraf.rs/Cosmopolitan)