"Ujeo me je komarac, a u prospektu vašeg hotela komarci se ne pominju": Urnebesne žalbe gostiju

Uprkos trudu hotelijera da ponude maksimalno kvalitetne usluge gostima, to jednostavno nekada ne nailazi na dobru reakciju

Foto: Pixabay/TesaPhotography

Mnogi hoteli su spremni da učine još više i više kako bi impresionirali svoje goste. Međutim, postoje situacije kada svi njihovi napori jednostavno ostaju bez odgovora. Barem onog pozitivnog.

Tako se desilo da se u jednom hotelu sobarica potrudila da ulepša sobu svojim gostima, pa je peškir složila u formi labuda. Nažalost gošća je dala sebi za pravo da se požali i to, ni više ni manje, nego zato što ona jednostavno ne voli labudove, pa joj se ne dopada ni da peškir u njenoj hotelskoj sobi bude u obliku te životinje.

Dakle, svako ko jednostavno želi da se žali, čak će i uprkos trudu hotelijera, pronaći razlog za to. Ipak, neke žalbe umesto zabrinutosti, izazivaju smeh, bez ikakve sumnje.

Foto: Shutterstock

Jedan od komentara gosta je glasio:

Ujeo me je komarac. U prospektu vašeg hotela, komarci se ne pominju.

Čitajući takav komentar, možemo da razumemo zašto su prospekti pojedinih hotela pisani tako da ih razume svako - ili, gotovo svako. Iako mnogima te brošure deluju preterano detaljne, ovakvi komentari pokazuju da to ipak nije slučaj.

Kada smo već kod toga, evo još jednog jednako smešnog. Da ne kažemo tužnog.

Kupili smo naočare „Ray-Ban“ od uličnog prodavca za 5 evra. Kasnije smo saznali da one nisu originalne.

Kako vam se čini taj komentar?

Na istoj talasnoj dužini su i sledeće kritike koje se odnose na trajanje putovanja:

Trebalo nam je 9 sati da se vratimo sa Jamajke u Englesku, dok je Amerikancima bilo potrebno samo tri sata. Ovo nije fer.

Šta reći? Izgleda da prema nekim ljudima život stvarno nije fer...

Foto: screenshot/Youtube/worldly

Porodična poseta jednom akva-parku izgleda nije baš bila tako prijatna kao što je očekivano. Razlog - niko im nije rekao da treba da ponesu kupaće kostime i peškire.

Sram ih bilo što se nisu setili da to naglase i još veći sram vlasnike akva-parka što gostima nisu obezbedili peškire i avaj, kupaće kostime. Inače bi bili zadovoljni posetom.

Posebna oblast komentara gostiju koji izazivaj usmeh kod mnogih, vezana je za telefonske aparate u hotelskim sobama. Tako je jedan od gostiju bio ogorčen što nije uspeo da sa svog mobilnog telefona dobije osoblje hotela, iako je „znao“ da treba samo par cifara da ukuca, kako bi se to dogodilo. Doduše, pomešao je aparate, ali nema veze. Gost je uvek u pravu, zar ne?

Video: Od logora do luksuznog hotela: Poslednji snimci Mamule kao muzeja antifašističke istorije Bokelja

(Telegraf.rs)