Sjajan marketing ruske avio-kompanije: Dostavljaju obroke koji se služe u avionu na kućnu adresu

A mislili smo da ne volimo hranu iz aviona...

Foto: Shutterstock

Ne mogu se ne uputiti čestitke ruskom avio-prevozniku Ural Airlines, što je pronašao sjajan način da obraduje nekoliko svojih putnika. Marketinški trik vredan divljenja!

Mnogi imaju opsesivnu želju za putovanjima, koja postaju vrlo teško izvodljiva u doba pandemije korona virusa, kada su mnogi svetski aerodromi još uvek zatvoreni.

Građanima Rusije, koji su upravo zbog toga ostali uskraćeni za ranije planirano putovanje je ova ruska kompanija počela da isporučuje obroke, koji se serviraju tokom letova.

Kako prenosi Skift, iz kompanije Ural Airlines su počeli da isporučuju obroke koji se služe tokom letova putnicima iz Moskve, Sankt Peterburga i Jekaterinburga. Inicijativa je imala za cilj da ljudima pruži „ukus putovanja bez napuštanja doma“.

Jedna od poruka, koju su iskoristili u ovoj kompaniji, kako bi bolje približili celu ovu interesantnu priču je osvanula na Instagram nalogu kompanije: Sve je baš kao i avionu, osim pogleda!

Granice Rusije su zatvorene za strane državljane, dok su u opticaju samo međunarodni letovi, koji dovoze ruske državljane kućama. Mnogi Rusi su već nedeljama poštovali mere ograničenog kretanja i jedini izlazak im je bio do supermarketa, eventualno apoteke, te da prošetaju psa ili bace smeće.

Praktično, jedino besprekorno funkcioniše usluga dostave hrane. Upravo tu uslugu su mnogi stanovnici većih gradova iskoristili kako bi bili adekvatno snabdeveni.

Dostava hrane kao u avionu

Da bi pokazali svojim putnicima da o njima i dalje brinu, iako su letovi trenutno onemogućeni, iz avio-kompanije Ural Airlines su se portudili da na specijalnom poslužavniku dostave uobičajeni meni iz aviona. Tu su piletina, riba i ostali specijaliteti, koji se inače služe na letovima ove kompanije, kao i sokovi.

Nije zgoreg istaći da oko 17 dolara košta pileći obrok u poslovnoj klasi, dok je u ekonomskoj cena više nego pola niža, te košta oko 7 dolara.

U toku proteklog meseca, kako za Skift saopštava Asocijacija vazduhoplovnih prevoznika Rusije, za oko 92% je smanjena stopa zauzetosti sedišta, što i te kako ima uticaja i na poslovanje avio-prevoznika.

Video: Koktel na vrata: Jednostavno rešenje francuskih ugostitelja

(A.B./Telegraf.rs)