Zaboraviće i kućicu na Gardošu: Srpski grad koji će influenserke pojuriti da obiđu tokom praznika
Novi Sad će raditi na promociji mikro lokacija koje će privući više turista ove zime
Nakon "histerije" koju je izazvala kafeterija na Gardošu okićena novogodišnjim medvedićima, koji su potom uklonjeni, ne možemo, a da se ne zapitamo da li će ovako nešto biti jedina "vakcina" za turizam koja može da podstakne domaći turizam.
Na primer, da se ovakva kućica nalazi u Novom Sadu, nema sumnje da bi ga i više Beograđana posećivalo, ali i žitelja drugih gradova - prvenstveno ljubitelja dobre slike.
Na današnjoj konferenciji Color Media Communications posvećenoj turizmu, pitali smo i direktora Turističke organizacije Novi Sad, Branislava Kneževića da li bi im u godini bez Egzita dobrodošla jedna ovakva kućica.
- To su fantastični primeri i mi ćemo se okrenuti tome da pokažemo da je Novi Sad interesantan grad i kroz mikro lokacije i bez velikih događaja. Novi Sad ima dušu i biće fantastično okićen i moći ćemo tako da ga prezentujemo! Nešto slično i pripremamo, Novi Sad se trenutno kiti - rekao je on za "Telegraf".
Knežević ističe da je Novi Sad ove godine posebno doživeo veliki udarac budući da su 2/3 turista činili upravo stranci.
- Leto nam nije išlo na ruku jer su ljudi uglavnom putovali u banje i na planine. Očekivali smo da će jesen biti naša šansa, budući da su septembar i oktobar krenuli dobro, pa smo imali naplatu boravišne takse 60 odsto u odnosu na prošlu godinu. Međutim, sledi nam velika neizvesnost, pa je pod velikim znakom pitanja i svaka kampanja. Mislim da nije realno da će biti dnevnih žurki, pratimo situaciju iz dana u dan, moraćemo da reagujemo svakog dana. S novom kampanjom "Zimska fantazija" obratićemo se prvenstveno pojedincima, odnosno parovima - zaključio je Knežević.
Nema sumnje da će Novi Sad biti sledeća Instagram destinacija kada je idealna novogodišnja slika u pitanju...
(Telegraf.rs)