Pandemija korona virusa će proći, ali kako Srbija planira da zadrži domaće turiste u zemlji?
Ovogodišnja turistička sezona u Srbiji se pokazala izuzetno dobrom. Prvenstveno zvog činjenice da su zbog ograničene mogućnosti za putovanja van zemlje, mnogi srpski državljani odlučili da svoje slobodne dane provedu upoznajući lepote Srbije.
Sasvim se logično nameće pitanje na koji način Turistička organizacija Srbije, nakon što prestane kriza izazvana korona virusom, planira da zadrži broj domaćih turista kao i ovog leta.
Promotivna kampanja Izaberi svoju avanturu! #vidisrbiju
Vesti iz TOS-a će obradovati mnoge, koji su tek počeli da upoznaju svašta nešto lepo, što naša zemlja i te kako može da ponudi.
- Turistička organizacija Srbije, nastavlja i tokom jeseni da upoznaje turiste sa lepotama naše zemlje. Promovišemo Srbiju, kao bližu destinaciju za siguran boravak i bezbedan odmor i zato smo najviše orjentisani ka domaćim turistima i onima koji doalze iz regiona – izjavila je za Telegraf Lijana Stanković, iz Sektora za odnose sa javnošću Turističke organizacije Srbije.
Sa tim ciljem je pokrenuta i vrlo interesantna kampanja pod nazivom "Izaberi svoju avanturu! #vidisrbiju".
- O omiljenim destinacijama za odmor u našoj zemlji, za naše društvene mreže govorile su poznate ličnosti – sportisti, glumci, pevači. A TOS je krajem prošle godine obezbedio veliki projekat koji finansira Evropska turistička komisija i ta sredstva se koriste za intenzivnu onlajn kampanju, kako u Kini tako i u SAD, navodi Lijana.
A pored toga što nastoji da lepote naše zemlje predstavi domaćim truistima, TOS intenzivno radi i na razvoju Srbije kao poželjne turističke destinacije za strance.
- Intenzivna digitalna kampanja TOS-a, je uz napomenu da treba odgovorno putovati, usmerena ka domaćim, ali i turistima iz BIH, Bugarske, Nemačke, Španije, Francuske, Mađarske, Italije, Severne Makedonije, Rumunije, Rusije, Turske i drugih zemalja. Želeli bismo da nas turisti sa udaljenih destinacija ne zaborave i da planiraju da posete našu zemlju u budućnosti – navode iz TOS-a.
Pečat Čisto & Sigurno
Planovi Turističke organizacije Srbije su da akcenat bude stavljen na turiste iz zemalja bivše Jugoslavije, budući da su građani tih zemalja među prvima po broju poseta u poslednjih nekoliko godina.
Uz to, prema podacima istraživanja, turisti će u budućem periodu birati destinacije po blizini, odnosno po mogućnosti da do njih stignu sopstvenim automobilom.
-Poruke o higijeni i prostornom distanciranju biće od presudnog značaja i imaće visoki prioritet za posetioce u 2020/2021. Upravo zbog toga je Turistička organizacija Srbije podržala HORES da po ugledu na nacionalne evropske asocijacije članice HOTREK-a, kreiramo pečat „Čisto & Sigurno“. Na taj način ćemo razlikovati hotele, druge smeštajne objekte i restorane, koji se pridržavaju higijenskih i zdravstveno-bezbednosnih propisanih standarda, radi sprečavanja širenja i kontrole virusa Covid-19. Uvođenjem jedinstvenog prepoznatljivog sertifikata (pečata), koji bi bio vidljiv u ponudama, građani bi mogli da sa poverenjem rezervišu putovanja za sebe i porodice, te da budu uvereni da je ovo destinacija za siguran odmor – zaključuje Lijana u razgovoru za "Telegraf".
(Aleksandra Blažević/Telegraf.rs)