Mesto u Srbiji koje beleži rast broja turista za čak 50% u odnosu na isti period prošle godine
Divčibare su možda i jedina destinacija, ne samo u Srbiji već i šire, koja u prva tri meseca beleži rast broja dolazaka turista za čak 50 odsto u odnosu na isti period prošle godine
Turistička organizacija Srbije nastavila je danas kampanju "Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju" u okviru koje je, kao moguće destinacije za odmor ovog leta, predstavila prirodne lepote Mionice i Divčibara.
Osim degustacije tradicionalnih jela, deo ponude tog kraja su i obilazak rodne kuće srpskog vojskovođe iz Prvog svetskog rata Živojina Mišića, Tkačkog dvora u kome se od vrhunskih majstora mogu savladati osnove tkanja, razgledanje prirodnih lepota Divčibara žičarom, Banja Vrujci...
U poseti tom kraju naše zemlje su, zajedno sa predstavnicima medijima, bili ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić i direktorka TOS-a Marija Labović.
Ljajić je pozvao građane da pre nego što odluče da iskoriste godišnji odmor, dobro razmisle i odaberu neku od destinacija u našoj zemlji.
Naveo je da su Divčibare možda i jedina destinacija, ne samo u Srbiji već i šire, koja u prva tri meseca beleži rast broja dolazaka turista za čak 50 odsto u odnosu na isti period prošle godine.
- Naš cilj sa Divčibarama je da se zadrži u prvih top deset destinacija. Prošle godine je prvi put došla na deveto mesto po broju ostvarenih noćenja i nema razloga da se to ne dogodi i u narednom periodu - rekao je Ljajić.
On je na Divčibarama obišao hotel „Crni Vrh“ koji će, kaže, kompletno, sa pratećim sadržajima, pre svega sportskim terenima, biti završen za mesec ili dva dana.
- Biće idealno mesto za pripreme sportista i verujem da će mnoge sportske ekipe dolaziti ovde na pripreme - dodao je Ljajić.
Osim Divčibara, obišao je i kompleks "Nova banja" u Banji Vrujci koji je, pored sedam bazena sa lekovitom toplom vodom prepoznatljiv i po akva parku otvorenom prošle godine, koji ima šest tobogana ukupne dužine 670 metara.
(Telegraf.rs/Tanjug)