Ulazak na 43. Međunarodni sajam turizma biće dozvoljen svima, uz poštovanje aktuelnih mera

Ovogodišnji Sajam turizma biće održan od 24. do 27. marta na Beogradskom sajmu

Foto: Shutterstock

Kako je početkom godine preneo Tanjug, 43. Međunarodni sajam turizma biće održan od 24. do 27. marta 2022. godine na Beogradskom sajmu.

Zvanično je ovu informaciju za Telegraf potvrdio i gospodin Dragan Zečević, koordinator projekta i naveo:

- Plan nam je da se posvetimo pomaganju u oporavku, obnovi i oblikovanju turističke industrije posle epidemije korona virusa. Želja nam je da se fokusiramo na poslovne kontakte, oporavimo stare kontakte i izgradimo nove.

Foto: Telegraf

Što se tiče same organizacije, gospodin Zečević je naveo da će organizatori prvenstveno imati na umu sigurnost i izlagača i posetilaca. U tom smislu će maksimalno slediti sve smernice i propisane mere, a kako bi osigurali da planirani događaj bude bezbedan za sve.

Interesantan je i podatak da će se Sajam turizma, kao prestižna manifestacija ne samo u Srbiji, nego i u regionu, ove godine baviti i uticajem globalne pandemije na turističku industriju.

- Pokušaćemo da nađemo mapu puta ka oporavku, identifikujući trendove i inovacije koje oblikuju budućnost turističke industrije – objašnjava naš sagovornik.

Što se zemalja učesnica tiče, za sada su prijavljene Grčka, Rusija, Crna Gora, Turska i Rumunija, kao i Bugarska, Severna Makedonija, Maldivi i Tunis, te Mađarska, Alžir i Malezija.

- Pored direktnog izlaganja turističkih ponuda zemalja, učestvuju i turističke agencije iz Slovenije,Hrvatske,Albanije, Crne gore,Alžira,Turske i Grčke – dodao je gospodin Zečević.

Ono što mnoge ljubitelje turizma zanima jesu i uslovi ulaska za posetioce. U tom smislu mogu biti potpuno rasterećeni i vakcinisani i nevakcinisani.

- Sa trenutnim odlukama Kriznog štaba, ulazak će biti dozvoljen i nevakcinisanim posetiocima. Na ulazu u hale biće dežurni, koji će meriti telesnu temperaturu. Uz to će biti obavezno nošenje maske i držanje distance. S obzirom da je radno vreme sajamske manifestacije do 20 h, nismo u obavezi da tražimo kovid propusnice – objasnio je za Telegraf gospodin Zečević.

Da dodamo i to da Sajam turizma u saradnji sa poslovnim partnerima, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja rad na B2B programu. U namenskom „B2B Meetings“ prostoru, koji se nalazi u hali 1 Beogradskog sajma biće održani brojni sastanci, kako između izlagača međusobno, tako isto i između poslovnih gostiju i izlagača. Uz sve to, Beogradski sajam je kao i prethodne godine, pokrenuo program organizovanog dovođenja kupaca.

(Telegraf.rs)