Ulazak na 43. Međunarodni sajam turizma biće dozvoljen svima, uz poštovanje aktuelnih mera
Ovogodišnji Sajam turizma biće održan od 24. do 27. marta na Beogradskom sajmu
Kako je početkom godine preneo Tanjug, 43. Međunarodni sajam turizma biće održan od 24. do 27. marta 2022. godine na Beogradskom sajmu.
Zvanično je ovu informaciju za Telegraf potvrdio i gospodin Dragan Zečević, koordinator projekta i naveo:
- Plan nam je da se posvetimo pomaganju u oporavku, obnovi i oblikovanju turističke industrije posle epidemije korona virusa. Želja nam je da se fokusiramo na poslovne kontakte, oporavimo stare kontakte i izgradimo nove.
Što se tiče same organizacije, gospodin Zečević je naveo da će organizatori prvenstveno imati na umu sigurnost i izlagača i posetilaca. U tom smislu će maksimalno slediti sve smernice i propisane mere, a kako bi osigurali da planirani događaj bude bezbedan za sve.
Interesantan je i podatak da će se Sajam turizma, kao prestižna manifestacija ne samo u Srbiji, nego i u regionu, ove godine baviti i uticajem globalne pandemije na turističku industriju.
- Pokušaćemo da nađemo mapu puta ka oporavku, identifikujući trendove i inovacije koje oblikuju budućnost turističke industrije – objašnjava naš sagovornik.
Što se zemalja učesnica tiče, za sada su prijavljene Grčka, Rusija, Crna Gora, Turska i Rumunija, kao i Bugarska, Severna Makedonija, Maldivi i Tunis, te Mađarska, Alžir i Malezija.
- Pored direktnog izlaganja turističkih ponuda zemalja, učestvuju i turističke agencije iz Slovenije,Hrvatske,Albanije, Crne gore,Alžira,Turske i Grčke – dodao je gospodin Zečević.
Ono što mnoge ljubitelje turizma zanima jesu i uslovi ulaska za posetioce. U tom smislu mogu biti potpuno rasterećeni i vakcinisani i nevakcinisani.
- Sa trenutnim odlukama Kriznog štaba, ulazak će biti dozvoljen i nevakcinisanim posetiocima. Na ulazu u hale biće dežurni, koji će meriti telesnu temperaturu. Uz to će biti obavezno nošenje maske i držanje distance. S obzirom da je radno vreme sajamske manifestacije do 20 h, nismo u obavezi da tražimo kovid propusnice – objasnio je za Telegraf gospodin Zečević.
Da dodamo i to da Sajam turizma u saradnji sa poslovnim partnerima, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja rad na B2B programu. U namenskom „B2B Meetings“ prostoru, koji se nalazi u hali 1 Beogradskog sajma biće održani brojni sastanci, kako između izlagača međusobno, tako isto i između poslovnih gostiju i izlagača. Uz sve to, Beogradski sajam je kao i prethodne godine, pokrenuo program organizovanog dovođenja kupaca.
(Telegraf.rs)