Grčka je lepa i kad padne sneg: Kampanja za promociju zimskog turizma

U naredna četiri meseca trajaće nova promotivna kampanja zemlje kao zimske destinacije

Foto: Shutterstock

U okviru kampanje „Sve što želiš je Grčka“, Ministarstvo turizma i Grčka nacionalna turistička organizacija pokrenule su tokom protekle sedmice novu kampanju sa ciljem promocije zimskih turističkih destinacija u zemlji.

Kako je navedeno u saopštenju, fondacija „Onazis“ sponzor je dizajna i produkcije kampanje koja svoj fokus stavlja na destinacije koje su atrkativne zimi, uz promociju prirodnih lepota i asortimana proizvoda u oblasti turizma, navodi Greekreporter.

Fokus kampanje stavljen je i na autentična iskustva, jedinstveni identitet zemlje i grčku tradiciju. Posebno se ističe činjenica da Grčka nema samo ostrva i letnje destinacije, već i kopnene destinacije, atraktivne tokom cele godine, uz bogatu gastronomsku ponudu.

Četvoromesečna kampanja biće modfikovana u skladu sa tokom trenutno aktuelne pandemije, prema ciljnim tržištima, kao što su Velika Britanija, Nemačka, Francuska, Italija, Španija, Danska, Švedska, Poljska i Izrael. Uz to će biti dodatno obogaćena promocijom Atine i Soluna kao „city-break“ destinacija.

Prvi put je deklarisan cilj smanjenja izrazito sezonske prirode grčkog turističkog proizvoda i koncentracije turista u određenim oblastima, što je oličen u kampanji podrške zimskim destinacijama u zemlji, istakao je Vasilis Kikilijas, aktuelni ministar turizma Grčke.

Video: Kako će Srbi da se pakuju za more, kad Grčka otvori granice

(Telegraf.rs)