Vakcinisanje turističkih radnika uskoro počinje: Grčka se priprema za otvaranje turističke sezone

Cilj "Operacije Sloboda" jeste da Grčka bude posmatrana kao sigurna za turizam

Foto: Pixabay/dimitrisvetsikas1969

Ministar turizma Grčke, Haris Teoharis objavio je planove Vlade da u narednom periodu bude vakcinisano 280.000 radnika u turističkom sektoru. Odmah pošto ugrožene kategorije građana budu vakcinisane, pristupiće se vakcinisanju turističkih radnika.

Uporedo sa planovima za vakcinaciju svih stanovnika ostrva na kojima živi do 10.000 ljudi, ovo bi trebalo da bude put ka sigurnom turizmu u zemlji ovog leta.

Raspored vakcinacija turističkih radnika zavisi od distribucije

Ministar Teoharis u grčkom Parlamentu predstavio plan za vakcinaciju turističkih radnika, prenosi Greekreporter. Naglasio je da će ugrožene kategorije građana i dalje imati prioritet, ali da će turistički radnici biti sledeći koji će biti vakcinisani.

Ipak, vakcinacija zaposlenih u turizmu zavisi od toga kojom brzinom će biti vakcinisane ugrožene kategorije građana u okviru određenih oblasti. Teoharis je naglasio da će biti dostupni i testovi koje turistički radnici mogu samostalno raditi dok čekaju vakcinaciju.

Od momenta kada zvanično bude započeto vakcinisanje turističkih radnika, taj proces bi trebalo relativno brzo da bude završen - u roku od tri sedmice.

Grčki ministar turizma: „Cela zemlja je sigurna“

Deo plana za otvaranje letnje sezone je i slanje poruke da je cela zemlja bezbedna za turiste. Upravo zato je ministar upozorio da je protiv promovisanja samo određenih područja ili ostrva, kao prostora okarakterisanih kao „Covid-free“, jer smatra da to nije zdrava turistička strategija.

Iz tog razloga i jeste Vladino rešenje da celu zemlju promoviše kao sigurnu za dolazak turista ovog leta.

Postoje određena ostrva, čiji stanovnici po planu treba svi da budu vakcinisani pre početka turističke sezone. U pitanju je takozvana „Operacija Sloboda“, u okviru koje će čak 85% grčkih ostrva sa populacijom do 10.000 vakcinisati sve odrasle stanovnike.

Reč je uglavnom o ostrvima koja mame turiste iz celog sveta. U tom smislu je ova kampanja naročito važna, jer ima za cilj da ojača jedan od ekonomski najbitnijih sektora u Grčkoj.

(Telegraf.rs)