Nikola Bulatović: Mjuzikl "Company" će imati zanimljivu glumačku ekipu

V. Đ.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Bulatović je rekao da je u predstavi glumačka ekipa veoma zanimljiva

Foto: Tanjug/Jadranka Ilić

Gost nove epizode video serijala Tanjug Reflektor bio je glumac Nikola Bulatović, koji je govorio o svojoj ulozi u mjuziklu "Company", čija je premijera 15. marta u Operi i teatru "Madlenijanum".

Bulatović je rekao da je u predstavi glumačka ekipa veoma zanimljiva, pošto je reditelj Nebojša Bradić preneo dosta glumaca iz svog mjuzikla "Žene na ivici nervnog sloma" u Pozorištu na Terazijama.

"Očigledno je Nebojša prepoznao dobru energiju koju smo stvorili u prethodnom projektu i onda je iskombinovao ljude iz obe podele da igraju novu predstavu", naveo je Bulatović.

Prema njegovim rečima, muzika Stivena Sondhajma u "Company" je "najkomplikovanija što se tiče tog žanra".

Bulatović je dodao da predstava govori o pogledu ljudi u svoju životnu budućnost i prošlost, kroz Roberta, koji puni 35 godina i na svom rođendanu, okružen parovima, nalazi se na prekretnici - da li treba da se ženi i šta će sa poslom.

Matično Pozorište na Terazijama je repertoarsko, pa su glumci navikli da igraju različite stvari, u više predstava, dok su u Evropi uglavnom počeli da rade po jednu predstavu, koja traje u zavisnosti od gledanosti, primetio je Bulatović.

"U Pozorištu na Terazijama, gde zaista čovek mora da bude fizički spreman i da mu je glas uvek u funkciji, kažem mlađim kolegama - ovo nije pozorište u kojem možete biti bolestan, pa doći na scenu, nešto izgovoriti, pa će to proći", rekao je glumac.

Istakavši da u mjuziklu "nema nazad kad orkestar krene", Bulatović je dodao da se svi glumci trude da budu fizički i psihički spremni, što važi i u Pozorištu na Terazijama i "Madlenijanumu".

Bulatović se tokom tri decenije karijere, sticajem okolnosti, nije sretao profesionalno sa Bradićem, a nakon iskustva u "Ženama na ivici nernog sloma" i "Company", priznao je da je "zaista najprijatnije iznenađen kako to sve funkcioniše".

"Kad se nađete sa čovekom na istoj talasnoj dužini, onda to jednostavno teče. Naravno, suočavamo se sa problemima koji su vezani za scenu, za tekst, ali u smislu procesa i rada, pa sve to bude mnogo bolje na kraju, nego da nema problema", naveo je glumac.

Bulatović je dodao da u svom dugogodišnjem iskustvu nije naišao na reditelja sa kojim lakše i bolje sarađuje od Bradića.

Upitan da uporedi domaće mjuzikle i one u svetu, Bulatović je rekao da se "kod nas mnogo više vodi računa o tekstu, glumačkom izrazu, prolazi se kroz sve situacije, namaštava se".

"Ne kažem da to preko ne rade, ali mnogo manje od onog što mi ovde radimo. Voleo bih da prenesemo ovde muzički deo. Mislim da nama još nedostaje savršenstva u zvuku", rekao je Bulatović.

Prema njegovim rečima, naši nedostaci su, što se tiče ozvuke i dužih i preciznijih proba sa orkestrom, jer se brzo prelazi sa klavira, na orkestar, pa na premijeru.

"Naravno uslovljeno je sve novcem, jer morate imati probe sa orkestrima koji koštaju. Kad bi to mogli da podignemo na veći nivo, mislim da bi bili egal sa evropskim i svetskim mjuziklima", zaključio je Bulatović.

(Telegraf.rs/Tanjug)