Izložbama fotografija i crteža Atelje 212 počelo proslavu 67. rođendana

Vreme čitanja: oko 1 min.

Na fotografijama su ljudi iz različitih sektora ovog teatra, koji, nevidljivi za publiku, učestvuju u stvaranju predstava

Pozorište Atelje 212 započelo je obeležavanje 67. rođendana izložbom fotografija i crteža koja je inspirisana motom ovogodišnje sezone “To smo mi! To smo mi, To smo mi…"

U gornjem foajeu pozorišta izložba fotografija Saše Čudanova, prikazuje život u pozorištu sa druge strane zavese, u radionicama, kancelarijama, na sceni, u fundusima…

Na fotografijama su ljudi iz različitih sektora ovog teatra, koji, nevidljivi za publiku, učestvuju u stvaranju predstava.

U donjem foajeu pozorišta biće prikazani crteži nastali tokom proba, autorke Anke Milić, suflerke Ateljea 212.

Izložbu je otvorio glumac Gordan Kičić koji je za Tanjug kazao da su "manekeni" na izloženim fotografijama osim glumaca i ljudi iz menadžmenta pozorišta, kolege iz tehnike, rekviziteri, oni koji se brinu o scenografiji...

"Dakle ljudi koje publika ne sreće često, a pozorište bez njih praktično ne postoji" kazao je Kičić.

U donjem delu foajea pozorišta izloženi su crteži Anke Tomić, suflerke Ateljea 212.

"Ti crteži su nastajali tokom proba. Crtanje je samo jedan od Ankinih talenata...Ona nas trpi, komntroliše, vežba sa nama tekstove...." kazao je Kičić.

Video: Gordan Kičić: Ovo je jedinstvena prilika da vidimo život iza scene

Za njega nema dilema da ga očekuje još puno uloga u Ateljeu 212.

"Nasledili smo od naših slavnih starijih prethodnika u pozorištu radost igre i radost stvaranja. Atelje 212 je definitivno drugačiji teatar u odnosu na ostala beogradska pozorišta, sa unikatnim ansamblom i drugačijim senzibilitetom. Naše pozorište je u srcu grada, ali je poznato u jugoslovenskim okvirima. Naše predstave su gledane. Mnogima od nas je Atelje 212 zapravo druga kuća" rekao je Kičić.

Na Sceni "Mira Trailović" na repertoaru je predstava "Obraćanje naciji", a na Sceni "Petar Kralj" "Akademija smeha"- dve najnovije predstave Ateljea 212.

(Telegraf.rs/Tanjug)