Kako je nastao čuveni Džejov stajling sa crvenom maramom iz devedesetih?
"Marama je postala njegov zaštitni znak, a ja njegov stilista", rekla je Goga Grubješić
Poznata stilistkinja Goga Grubješić radila je stajlinge za mnoge poznate ličnosti, između ostalog i za pevača Džeja Ramadanovskog.
Onaj je govorila o svom prvim susretom sa javnim životom, kao i saradnji koja je na nju ostavila najveći utisak.
"Bilo je to u oktobru 1991. Vozila sam se autobusom iz Sarajeva za Beograd. Upala mi je u oči žena koja je molila šofera da pusti kasetu koju je držala u ruci, zapamtila sam samo ime Džej. Nisam ništa znala o njemu, i prvo što mi je privuklo pažnju na TV-u, kada sam došla u Beograd bio je Džej i spot na za pesmu "Lubenica". Toliko me je oduševila boja njegovog glasa, lakoća kojom igra i to na tezgi, na pijaci punoj voća da sam se odmah svrstala u red njegovih obožavaoca. Bilo je to vreme kada je na svetskoj sceni bio popularan MC Hammer i pesma "Can’t touch this" čija je plesna koreografija postala planetarno popularna pa mi je Džej bio balkanski odgovor na taj plesni izazov - MC Džej", navela je Goga.
Ona je otkrila kako je nastao čuveni Džejev stajling sa crvenom maramom iz devedesetih.
"Uvek ću se sećati trenutka kada sam ga zaustavila u "Sava Centru" i predložila da mu uradim stajling. Bilo je to pred njegov prvi solistički koncert na Sajmu 1992. Stavila sam mu crvenu maramu, minđusu i prsluk. Tako je izašao na scenu i izazvao ogromno oduševljenje publike. Pun pogodak. Marama je postala njegov zaštitni znak, a ja njegov stilista. Ubrzo me je odveo kod Marine i tako sam postala i stilista i nekim drugim pevačima kojima je Marina radila pesme. Ipak, rad sa Džejom je ostao nezaboravan, isto kao i on i svi trenuci druženja, putovanja, koncerata, smeha....", rekla je Goga i pomenula Marinu Tucaković.
"Džej je bio taj koji me odveo k Marini Tucaković i upoznao s njom. Tad sam već radila kao njegov stilista i crvena bandana marama, koju sam mu stavila na glavu, bila je tako vidljiva, da će kasnije postati i njegov zaštitni znak, a ja ću zahvaljujući tome dobiti šansu da radim za Svetlanu Ražnatović, Anu Nikolić, Jami i skoro za sve Marinine pevače.
Marina i njena porodica su mi postali moj dom u koji sam s radošću svraćala i izlazila iz njega na krilima te ljubavi. Volela sam slušati pesme dok su samo napisane, ponekad bi i ja Marini nešto pročitala iz moje sveske i onda bi me ona iznenadila i samo pustila gotovu pesmu, gde je i neka moja rečenica tu. Brojna sećanja samo naviru. Divna smo se družile, sarađivale, izlazile…Mnogo mi nedostaje, mnogo nam svima nedostaje. Ostala mi je misao, kad nas je napustila, neko je napisao Muzika je ostala bez teksta. Baš tako", navela je Goga.
Na pitanje koje saradnje će pamtiti do kraja života, Goga je rekla sledeče:
"Ima ih mnogo, kao stilista sa gotovo svim zvezdama devedesetih, kao menadžer s grupom Monteniggers, kao vlasnik agencije za reklamne usluge/organizacija "Noći reklamozdera" i saradnja sa Stefanom Milenkovićem, kao autor festivala Etnology Fest, saradnja sa ljudima koji se bave ručnim radoma, saradnja ambasadama i diplomatama", navela je Goga.
(Telegraf.rs)