Aven, aven: GRUBB-ov ritam u srcima polaznika i publike

Vreme čitanja: oko 2 min.

Organizacija GRUBB pre svega se bave decom školskog uzrasta, obezbeđuje im uslove i podršku za nesmetano obrazovanje i bavljenje muzikom, plesom, glumom, fotografijom, kreativnim pisanjem i sportom.

Foto: Arhiva GRUBB

„Aven, aven“ je naziv pesme koja je postala sinonim za „GRUBB“ fondaciju. Za decu ovi stihovi znače sreću i ushićenje, podršku da im bude lakše u školi, mogućnost da steknu ogromno neformalno obrazovanje, da učestvuju u mnogobrojnim nastupima na kojima imaju priliku da pokažu svoj talenat i daju doprinos borbi protiv diskriminacije.

Organizacija GRUBB pre svega se bave decom školskog uzrasta, obezbeđuje im uslove i podršku za nesmetano obrazovanje i bavljenje muzikom, plesom, glumom, fotografijom, kreativnim pisanjem i sportom. GRUBB-ovim aktivnostima obuhvađena su pretežno deca romske nacionalnosti iz Novog Sada, Beograda i Niša.

- Želimo da nam deca budu srećna, obrazovana i uspešna, stoga sve aktivnosti koje sprovodimo vode do tih ciljeva, rekla je Dragana Dimitrov, koordinatorka GRUBB centra u Novom Sadu:

- Jačamo njihovo samopouzdanje, učimo ih da budu ponosni na sebe i svoje poreklo i zajedno se borimo protiv diskriminacije.

Kroz razgovor sa polaznicima GRUBB centara saznajemo da su nastupi jedan od njihovih najsnažnijih motiva za učešće u GRUBB-ovim radionicama i aktivnostima.

Jelena Mladenović (18), članica GRUBB-a iz Niša kaže da je na sceni ponosna na sebe, jer je sigurna da su se ona i njeni prijatelji spremili najbolje što su mogli i da će kod publike izazvati snažne emocije, koje će pomoći u borbi protiv diskriminacije i stereotipa.

Prošle nedelje, u okviru kampanje “Rasizam nije moj izbor” koja je održana u Beogradu, na završnoj svečanosti u Domu omladine, GRUBB se predstavio izložbom fotografia „Moj grad, moja kuća“. Organizatori ove kampanje su istakli da dobri primeri prakse treba da se vrednuju i slede, a za čitav organizacioni odbor, GRUBB je upravo takav primer.

- Ako se uspeh nevladinih organizacija meri trajanjem, brojnošću i stepenom zadovoljstva ciljne grupe, GRUBB fondacija je sigurno u samom vrhu, s obzirom na to da postoji gotovo čitave dve decenije i da na godišnjem nivou usreći i podrži više od 500 dece. GRUBB zadovoljava i kriterijum velike vidljivosti, s obzirom na brojne nastupe širom Srbije i regiona – istakli su oranizatori kampanje.

Foto: Ministarstvo informisanja i telekomunikacija

(Telegraf.rs / A. N.)