Zašto se lice The Weeknd-a drastično promenilo u novom spotu? Postoje dve teorije
Odmah po premijeri, njegovo "novo lice" postalo je jedna od glavnih tema društvenih mreža
The Weeknd je objavio spot za pesmu "Save Your Tears", u kom na licu nosi protetiku. Daily Mail i The Independent pišu da se ne radi o hirurškom zahvatu, već šminki.
Odmah po premijeri, njegovo "novo lice" postalo je jedna od glavnih tema društvenih mreža, ali, ako pratite The Weeknd-ov rad od albuma After Hours, ova transformacija ima smisla.
Spot nastavlja priču započetu u novembru 2019. spotom "Heartless", u kom pevača vidimo kako tripuje na žurci u Las Vegasu. Potom, u "Blinding Lights" videu se još više povredi, dok u "In Your Eyes" ostaje bez glave. U spotu pesme "Too Late" glava mu je prišivena za tuđe telo. Sve ovo je propraćeno živim nastupima na ceremonijama dodela raznih nagrada, gde je preko lica nosio zavoje.
Sada, za video "Save Your Tears" skinuo je zavoje, a nas podseća na negativca iz filma "Maska". Pogledajte:
Postoji nekoliko teorija zašto The Weeknd ovo radi. Jedna od njih je bojkotovanje predstojeće dodele Gremi nagrada, koje albumu "After Hours" nisu ukazale pažnju, ne dodelivši mu nijednu nominaciju, iako je predstavalo jedno od kritički i komercijalno najpopularnijih muzičkih ostvarenja prošle godine. The Weeknd u spotu u jednom trenutku drži zlatni trofej, a potom ga baca.
- Mislim da nam govori koliki pritisak oseća povodom toga da muzička industrija neprestano zahteva da bude "savršen" – napisao je jedan njegov obožavalac na Tviteru.
Kad "After Hours" nije dobio nijednu nominaciju za Gremi, The Weeknd je na Tviteru napisao:
- Gremi nagrade ostaju korumpirane. Dugujete mi, moji obožavaoci, kao i industrijska transparentnost...
Druga teorija je da pati zbog raskida sa Selenom Gomez s kojom se zabavljao 2017. godine, jer glavna ženska uloga u spotu podseća na nju, a ujedno i ima frizuru i haljinu kakvu je Gomez nosila na dodeli Američkih muzičkih nagrada 2014.
Jedno od objašnjenja za svoj novi imidž, The Weeknd je dao nakon spota "Blinding Lights", rekavši:
- Blinding Lights govori o tome kako noću želite da vidite nekoga, ali ste u alkoholisanom stanju, a vozite ka toj osobi dok vas zaslepljuju ulična svetla. Ništa vas ne može sprečiti da dođete do te osobe, jer ste usamljeni. Ne želim da promovišem vožnju u alkoholisanom stanju, ali ona se ovde svakako provlači.
(Telegraf.rs)