Andaluzijski kralj Daniel Kasares na Guitar art festivalu

Daniel Casares vraća se u Beograd nakon pet godina i rasprodatog koncerta

Foto: Luis Castilla

Andaluzijski kralj Daniel Kasares nastupiće 10. marta 2020. u Kombank dvorani u okviru 21. Guitar Art Festivala. Ulaznice za veliki koncert Daniela Kasaresa se prodaju na blagajni Kombank dvorane i u prodajnoj mreži Tickets.rs, po cenama već od 1900 dinara.

Daniel Kasares vraća se u Beograd nakon pet godina i rasprodatog koncerta. Tada je Kasaresa domaća publika nagradila nezapamćenim ovacijama za flamenko ples njegovih prstiju na andaluzijskim žicama gitare. Daniel Kasares sa svojim flamenko sekstetom nastupiće 10. marta 2020. u Kombank dvorani u okviru 21. Guitar Art Festivala i to će biti prilika da publika premijerno čuje neke od numera sa aktuelnog albuma “Magiterráneo”.

Novi album  Daniela Kasaresa, “Magiterráneo” - govori o njegovoj strasti prema Sredozemlju, gde je odgajan i gde je oduvek živeo. Mediteran je za njega magija kroz sunce, more, svetlo, hrana, karakter ljudi... koji su Kasaresu najveća inspiracija, i zato sam umetnik kaže - Da nisam živeo tamo gde živim, ne bih se igrao dok igram -

Album obuhvata nekoliko flamenko stilova i sadrži deset pesama na kojima Danijela prati njegova sada već muzička porodica: Serhio Aranda (ples i dlanovi), Manuel Peralta (gitara, glas i dlanovi), Hoze Kartama (dlanove i glas), Nelson Doblas (violina), Hesus Bakiler 'Baki' (bas) i Migel Ortiz 'Nene' (udaraljke).

“Magiterráneo” je osmi po redu autorski album koji je Danijel izdao od kada je započeo svoju karijeru flamenko gitariste već sa 11 godina. Već nakon pet godina postao je najmlađi gitarista koji je osvojio prvu nagradu “flamenco touch” na prestižnom takmičenju “La Union”, a njegov prvi album “Duende Flamenco” stigao je sa 19 godina.

Daniel Kasares stvara svoju muziku više od 25 godina i do sada ima osam albuma iza sebe. U savremenoj eri bezbrojnih flmenko virtuoza, Kasers se izborio za svoj tron novog kralja flamenka kroz jedinstveni zvuk u njegovoj interpretaciji, obnavljajući klasične, ali i nesumnjive "tragove" svojih uzora: Pako de Lusija, Manolo Sanlukar, Tomatito i Herardo Nunjez. Daniel  svoju autentičnost duguje i proučavanju i sviranju klasike, džeza i fada.

(Telegraf.rs/PR)