Doneta najradikalnija odluka: Štampani "Plejboj" odlazi u istoriju
"Pošto je ubrzano širenje pandemije poremetilo produkciju sadržaja i lanac snabdevanja, svima je postalo jasno da je sada pravo vreme da se magazin prebaci sa štampanog na digitalno izdanje"
Plejboj, jedan od najpoznatijih magazina na planeti, više neće biti objavljivan u štampanom izdanju. Prolećni broj koji će se naći na trafikama za nedelju dana, biće poslednje izdanje u 2020. godini. Verovatno i poslednje štampano izdanje ikada.
CEO Plejboja, Ben Kon, istakao je da odluka o obustavljaju štampe poznatog magazina nije došla naglo. Uprava već neko vreme želi da Plejboj postane isključivo digitalni časopis, a da je širenje korona virusa samo ubrzalo taj proces.
- Pošto je ubrzano širenje pandemije poremetilo produkciju sadržaja i lanac snabdevanja, svima je postalo jasno da je sada pravo vreme da se Plejboj prebaci sa štampanog na digitalno izdanje. Želja je da Plejboj svakog dana zadovoljava potrebe čitalaca, a ne samo na svaka tri meseca. Mediji se konstantno menjaju, a štampano izdanje dolazi u ruke samo jednog dela obožavalaca – istakao je Kon.
Kon je dodao da će 2021. godine nastaviti sa štampanjem specijalnih izdanja, jer je Plejboj počeo kao štampano izdanje i to je deo njegove istorije.
Hju Hefner je osnovao Plejboj 1953. godine. Od tada uspeo je da izgradi svetski brend koji obuhvata TV serije, komercijalnu robu, odmarališta, klubove, muzičku kuću i razne događaje. Mnogo priznatih pisaca objavljivalo je svoje tekstove u Plejboju, ali fotografije potpuno nagih žena su ono što je ovaj magazin učinilo svetski popularnim – prenosi Gardijan.
Magazin je 2016. godine prestao da objavljuje fotografije potpuno nagih žena, jer je internet pornografija učinila da taj tip fotografija postane staromodan i dosadan. Pored toga, smatrali su da će bez njih magazin privući više oglašivača, kao i da će zauzimati bolje mesto na novinskim štandovima. Nekoliko meseci pre svoje smrti, Hju Hefner promenio je mišljenje i vratio obnaženost u Plejboj.
K.B.