Sve što niste znali o brendovima Milan Miličić objavio na jednom mestu - u knjizi "Brendopedija"
89
0
Prvi put na jednom mestu sve ono o čemu smo samo slušali
Dom kulture "Studentski grad" objavio je knjigu Milana Miličića "Brendopedija" koja je prošla zapaženo na ovogodišnjem Sajmu knjiga.
Preporučujemo
U toku je 64. Sajam knjiga u Beogradu, a pogledajte kako je izgledao davne 1978. godine
Greška u pisanju i skandinavska enigma: Kako su neki od najpoznatijih brendova dobili svoja imena
Knjiga sadrži opise više od 450 velikih svetskih brendova i načine na koji su dobili imena.
Foto: Milena Đorđević
- Miličić je pisao kako su neki brendovi nastajali, u kakvom društvenom kontekstu. Neki više ni ne postoji. Ova knjiga može biti i vrlo dobra pomoćna literatura za studente u okviru marketinga - rekao je Boris Postovnik, direktor izdavačke kuće "Dom kulture Studentski grad",
(Telegraf.rs)