Lepotica iz "Squid game" postala Instagram senzacija: Za nedelju dana zapratilo je 17 miliona ljudi
Južnokorejskom serijom opsednut je ceo svet
Ceo svet priča o seriji "Squid game", te ne čudi što se najveće svetske kompanije utrkuju koja će pre da sponzoriše objavu jedne od najpopularnijih mladih zvezda trenutno.
Jedna od glavnih glumica ove serije, Hojon Jung, postala je Instagram senzacija otkako je južnokorejski Netflix hit osvojio svet, a modna industrija bukvalno se otima o nju.
Globalni uspeh serije napravio je od Hojon Instagram senzaciju - dobila je preko 17 miliona pratilaca na Instagram mreži za samo nedelju dana i postala je i zvanično najpraćenija glumica Južne Koreje nakon toga.
Dobiti ovako veliki broj Instagram pratilaca nije lako, ali Hojon Jung je imala dobru “podlogu“.
Već 11 godina bavi se modelingom (trenutno ima 27), pojavljivala se na naslovnim stranama svih globalnih prestižnih magazina u Koreji - Elle, Vogue, Nylon… - a svetske agencije proglasile su je jednim od Top 50 svetskih top modela.
U Netflix hit seriji ona tumači lik takmičara 067, a cilj joj je da prikupi novac kako bi oslobodila svoju porodicu zarobljenu preko granice.
Prema rečima stručnjaka za marketing, 17 miliona pratilaca koje je dobila praktično odjednom otvorilo joj je sva vrata modne industrije, ali i Holivuda.
Ono što je intrigantno u njenoj prezentaciji tokom “Squid Game“ serije je nesvakidašnji izgled sasvim prosečne devojke, koji nije u skladu sa njenim prefinjenim i glamuroznim izgledom u pravom životu.
Hojon Jung je postala ambasador Louis Vuitton brenda za odeću, satove i nakit, Fendi italijanskog luksuznog brenda odeće, Adidas kompanije i mnogih drugih svetskih brendova, a njene objave na Instagram mreži dostižu preko 10 miliona lajkova.
(Telegraf.rs)