"Arctic Dogs": Treći najgledaniji film na Netflix-u u SAD
Kompanija "Iervolino Entertainment" je prošlog decembra kupila intelektualna prava na određene likove iz filma koji će se koristiti u produkciji takozvanih "kratkometražnih" formata koji su sve traženiji
Arctic Dogs, animirani film koji je počeo da se prikazuje u bioskopima u SAD prošle godine, jedan je od tri najgledanija filma ovih dana na Netflix US.
Iervolino Entertainment (IE), italijanska kompanija koja se bavi produkcijom bioskopskih, internet i televizijskih sadržaja na međunarodnom tržištu i koja je kotirana na italijanskoj berzi AIM Italia, prošlog decembra je kupila intelektualna prava na sedam različitih likova iz filma "Misija Arktik" od kojih se može napraviti serijal namenjen novim medijima u celom svetu.
U prava su uključena prava na merchandising, na komercijalno korišćenje, filmsku muziku, pravo na papirno izdavaštvo. Trenutno, kompanija već realizuje, na osnovu višegodišnjeg ugovora, do 500 epizoda "Morskih papagaja" (Puffins) i 190 epizoda "Arktičke pravde" (Arctic Justice), koje su takođe inspirisani Arctic Dogs.
Projekti kompanije Iervolino Entertainment zasnovani su na istraživanju i razvoju čiji je cilj realizacija inovativnih proizvoda uz pomoć avangardne tehnologije, čime se ubrzava proizvodni proces, smanjuju troškove i poboljšavaju performanse korišćenih softvera.
- Veoma smo ponosni na uspeh Arctic Dogs na streaming platformama, kao što je na primer Netflix, gde je treći najgledaniji film. To potvrđuje da je bila ispravna naša vizija prilikom kupovine sedam spin-off-a za web produkciju. Stoga verujemo u uspeh internet serija koje već produciramo i u one potonje koje ćemo moći da razvijamo od likova iz filmova, a to će se pozitivno odraziti na suštinsku vrednost naših IP - izjavio je Andrea Iervolino, predsednik i osnivač kompanije Iervolino Entertainment, i dodao:
- Kao što je poznato, naše internet serije se sastoje od epizoda u trajanju od 5 minuta, što predstavlja format u velikom porastu kao audiovizuelni sadržaj, s obzirom da se sada već sve preuzima na pametnim telefonima. U vreme prinudne samoizolacije, svi su se okrenuli pametnim telefonima i tabletima i procenjujem da će se u narednih 10 godina oko 98% potrošnje video sadržaja prebaciti na kratke forme i mobilne platforme, od mobilnih telefona do tableta.
(Telegraf.rs)