Exit i Gorki list postali generalni partneri

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kreator brenda Gorki list Vojin Đorđević je rekao da je partnerstvo sa Exitom "najveće i vrednije u istoriji Gorkog lista"

Muzički festival Exit i kompanija Gorki list najavili su danas generalno partnerstvo pred sledeće izdanje festivala koji će biti održan na Petrovaradinskoj tvrđavi od 6. do 9. jula.

Osnivač i direktor Exita Dušan Kovačević je na promociji partnerstva rekao da će "Gorki list biti prvi put u istoriji Exita generalni partner", što je još značajnije pošto su "obe kompanije u domaćem vlasništu, što je retko".

''Koje iskustvo ćemo hteti da poboljašamo? Celokupno, a posebnu pažnju ćemo obratiti VIP segmentu jer nam je cilj da dovedemo veći broj globalnih selebritija", naveo je Kovačević.

Prema njegovim rečima, Exit najvernijim fanovima omogućuje "da kupuju ulaznice po nepromenjenoj ceni, iako su svi svetski podigli cene".

Kovačević je izrazio očekivanje da će sa većim brojem turista koje nameravaju da privuku i "15, 20 miliona evra koje Exit ostavlja Novom Sadu i Srbiji biti još veći".

Podsetivši da je brend "Voda voda" Gorkog lista lansirana na novosadskom festivalu, i da je potom "postala broj jedan u Srbiji zahvaljujući Exitu i kvalitetu", Kovačević je rekao da 20 godina kasnije dve kompanije "spaja vizija da je iz ove zemlje moguće postići nešto na globalnom nivou".

Partnerstvo Exita i Gorkog lista je na promociji najavljeno kao "novo festivalsko iskustvo" i "ultimativno VIP iskustvo", odnosno kao veliki iskorak koji donosi "benefte domaćoj publici i inostranim gostima".

Kreator brenda Gorki list Vojin Đorđević je rekao da je partnerstvo sa Exitom "najveće i vrednije u istoriji Gorkog lista" i najavio je da će prirediti zajednički ono "što do sada nije bilo na našim prostorima".

Đorđević je rekao da žele da prirede "nezaboravno, posebno iskustvo za sve generacije i posetioce", i da će festival imati "lepe VIP zone".

(Telegraf.rs/Tanjug)