EXIT ide u Metaverse i lansira ekskluzivnu NFT kolekciju u saradnji sa velikim muzičkim zvezdama
Ovom saradnjom EXIT, kao jedan od vodećih brendova svetske festivalske i muzičke industrije, daje podršku domaćoj IT i kreativnoj industriji
EXIT festival ulazi u Metaverse i najavljuje predstavljanje specijalne digitalne umetnosti u obliku nezamenljivih tokena, odnosno NFT-ova. Prva Exitova NFT kolekcija kreira se u saradnji sa velikim muzičkim zvezdama današnjice i biće dostupna u narednih nekoliko nedelja. Sve novosti biće prvo objavljene na Exitovoj zajednici na Discordu, koja je danas pokrenuta i kojoj se može pridružiti na ovom linku.
Najbrži koji postanu deo ove zajednice dobiće na poklon ekskluzivan NFT limitirane serije, koji će se deliti samo ovom prilikom i vlasnicima pružiti ekskluzivne sadržaje i druge benefite, kao i poseban status unutar Exitove digitalne zajednice.
Većina NFT-ova u Exitovoj kolekciji biće kreirana tako da mogu da se koriste u Multiverseu, u čijem razvoju EXIT učestvuje. U ovoj nadolazećoj i uzbudljivoj 3D web stvarnosti, pokretanoj najnovijim tehnologijama, muzičari i autori će biti stavljeni u centar muzičke industrije. U saradnji sa vodećim svetskim IT kompanijama, razvija se zajednica u kojoj će niz različitih platformi staviti umetnike i kreativce u epicentar zbivanja, a njihovim fanovima ili onima koji će to tek postati, dati dosad neviđene i inovativne načine interakcije, komunikacije i iskustva.
U skladu sa Exitovom filozofijom da su iskustva uživo nezamenljiva, festivalska NFT kolekcija biće multidimenzionalna, jer će pored vrhunske digitalne umetnosti sa sobom nositi posebno kreirano živo iskustvo. Ono će sa sobom doneti brojna uzbudljiva iznenađenja u vezi sa EXIT festivalom i muzičkim zvezdama, koja je do sada retko ko imao priliku da iskusi. Lansiranje NFT kolekcije rezultat je i saradnje Exita i SolSea, jedne od najpoznatijih svetskih internet platformi za trgovinu nezamenjivim tokenima, koja je, inače, razvijena u našoj zemlji.
Ovom saradnjom EXIT, kao jedan od vodećih brendova svetske festivalske i muzičke industrije, daje podršku domaćoj IT i kreativnoj industriji.
Dodatni razlog za izbor SolSea je usmerenost na blockchain Solana, koja je neuporedivo bolji ekološki izbor u odnosu na vodeće konkurentne blockchain ekosisteme na kojima je bazirana većina NFT zajednice, jer troši daleko manje energije od njih. Naime, jedna transakcija u ovoj kriptovaluti energetski je uporediva sa običnim Google pretraživanjem. Osim toga, Solana je neuporedivo brža i sa daleko manjim transakcionim troškovima u poređenju sa većinom ostalih blockchain ekosistema.
U virtuelnoj prodavnici SolSea, NFT-evi će biti dostupni kroz nekoliko nedelja, a sve informacije o muzičkim zvezdama sa kojima je napravljena umetnička saradnja, datum izlaska kolekcije, kao i svi drugi detalji, biće objavljeni premijerno u okviru Exitove zajednice na Discordu.
(Telegraf.rs)