Korona je novo lice sa naslovnice Voga, Tajma, Veniti fera: Ovako su je svetski magazini predstavili

Vanity Fair Italija je otišao najdalje od svih

Magazini širom sveta posvetili naslovne strane koroni / Foto: Pixabay

Štampani mediji širom sveta, posebno magazini koji izlaze jednom mesečno, nisu uspeli (a možda ni želeli) da zaobiđu epidemiju korona virusa kao glavnu temu. Covid-19 postao je novo lice sa naslovnica renomiranih časopisa. 

Neke publikacije su otišle toliko daleko da su promenile ime kao Time Out In. Sports Illustrated se odrekao manekenki u kupaćim kostimima i prikazao prazne tribine na naslovnoj, a Vogue Portugal je snimio dvoje ljudi kako se ljube sa maskama.

Vanity Fair Italija je možda otišao najdalje od svih u aktivizmu imajući u vidu koliko je Italija pogođena virusom: oni su prvo napravili poseban broj magazina na čijoj nasovnici se našlo 64 poznata stanovnika Milana, od kojih su možda najpoznatiji Giorgio Armani i Miuccia Prada, i osmislili su hashtag #IoSonoMilano (#JaSamMilano), piše buro247.

Taj heštag su zatim poznati i influenseri počeli da koriste i u ostalim gradovima Italije, samo menjajući ime grada u hashtagu i pozivajući svoje sugrađane da ostanu u svojim domovima dok pandemija traje.

Pogledajte kako izgledaju neke od tih naslovnih strana:

Video: Holivudski par i veliki prijatelji Srba oboleli od korone: Tom Henks i Rita Vilson u karantinu

(Telegraf.rs)