Sutra počinje Beogradski manifest: Svečano otvaranje je 19. maja u 17 časova na Kalemegdanu
U petak od 15 do 21, a u subotu i nedelju od 11 do 21 čas, posetioce očekuje bogat program i raznovrstan sadržaj u kome će, tokom tri dana, moći da uživaju sa svojom porodicom i prijateljima. Ulaz za sve posetioce je besplatan
Veliki porodični festival Beogradski Manifest, koji će biti održan od 19. do 21. maja na Kalemegdanu, će biti mesto susreta svih generacija. U petak od 15 do 21, a u subotu i nedelju od 11 do 21 čas, posetioce očekuje bogat program i raznovrstan sadržaj u kome će, tokom tri dana, moći da uživaju sa svojom porodicom i prijateljima. Ulaz za sve posetioce je besplatan.
Šest tematskih celina festivala će se prostirati duž šetačkih staza u najstarijem delu parka Kalemegdan u čijem središtu je fontana “Ribar”, a u koji se ulazi iz Knez Mihailove ulice, obuhvatajuči i šetalište sa koga se pruža najlepši pogled na Novi Beograd.
Na devetom Festivalu manifestacija, destinacija i degustacija će svoju turističku ponudu predstaviti više od 30 opština iz Srbije i gosti iz regiona, a posetioci će moći da degustiraju i kupe domaće proizvode iz svih krajeva Srbije. Na centralnoj bini će se svaka opština predstaviti i kulturno-umetničkim programom.
Dečja zona “Mašta može svašta” će kao i svake godine ponuditi puno interaktivnih sadržaja. Pozorišne trupe Meri Popins i Hajde obraduj dan će izvoditi predstave “Krcko Oraščić”, “Šumska bajka” i druge. Dečji hor Vrapčići će mališane razveseliti najlepšim dečjim pesmama, a klovnovi, žongleri, štulaši i kostimirani junaci će ih odvesti u svet bajki. Mađioničarski šou Nikola Stanimirović, plesne tačke Beogradskog igračkog centra, gimnastičarske akrobacije samo su još neki od programa koji će ovaj vikend učiniti nezaboravnim.
U dečjoj zoni Udruženje “Autizam Srbija” će zajedno sa decom, kojima ovo udruženje pomaže, izložiti njhove radove, a s ciljem podizanja svesti javnosti o osobama sa autizmom.
Next Generation Agency će organizovati otvoreni studio za svu decu i tinejdžere koji su zainteresovani da se oprobaju u ulozi modela, a profesionalne fotografije će dobiti na poklon.
U nedelju će duž šetališta biti izloženo oko 30 automobila oldtajmera, što će biti sjajna prilika za sve posetioce da se slikaju pored prelepih modela raritetnih automobila.
U okviru „Manifest bazara“ biće predstavljeni brojni izlagači, a posetioci će imati prilike da na jednom mestu vide raznorazne rukotvorine – mala umetnička dela vrednih ruku srpskih domaćica, a u ponudi će biti i ukusni ručno pravljeni domaći proizvodi.
Pored degustacija na štandovima vrednih domaćina, posetioci će u „Relax“ zoni moći da se opuste i sa svojom porodicom i prijateljima uživaju u muzici, ukusnim burgerima i domaćim
kobasicama, ali i slatkišima i bogatoj ponudi pića.
Imajući u vidu da manifestaciju poseti veliki broj ljudi posebna pažnja biće posvećena odlaganju iskorišćene ambalaže, a sve u cilju zaštite životne sredine, smanjenja plastičnog otpada i podizanja svesti o značaju reciklaže. Uz podršku kompanije Ball Packaging i u saradnji sa projektom „Svaka limenka se računa“ na licu mesta biće prisutni promoteri sa rančevima za odlaganje iskorišćenih limenki za piće, a biće postavljeno i više kutija za odlaganje ambalaže. Ball Aluminium Cup – čaše napravljene od čistog aluminijuma moći će da se koriste tokom trajanja manifestacije. Aluminijumska ambalaža može da se reciklira 100%, neograničen broj puta sa minimalnim gubicima, a ovom saradnjom želimo da damo primer odgovornog odnosa prema planeti i da podstaknemo posetioce Beogradskog Manifesta na reciklažu.
Značaj festivala za razvoj manifestacionog turizma godinama prepoznaju i institucije, tako da se i ove godine festival organizuje uz podršku Ministarstva turizma i omladine, Turističke organizacije Srbije, JP “Beogradska tvrđava” i Gradske opštine Stari Grad, kao domaćina devetog Beogradskog Manifesta.
(Telegraf.rs)