"Jesi pogledala celu emisiju?" Crnogorska influenserka otkrila da se čula sa Sekom: "Kada nekog pogodite..."

E. J.
Vreme čitanja: oko 2 min.
Foto: Nikola Tomić, Instagram/njezvanova

Crnogorska influenserka Nataša Kovačević Njezvanova došla je na proslavu povodom 35 godina "Bebakids" brenda.

Njezvanova se nedavno se našla na meti različitih komentara zbog svog stava o ženama koje odlučuju da same podižu decu, a tim povodom oglasila se i Seka Aleksić.

- Ti negativni komentari su deo posla. Poslednja situacija je bila jako neprijatna zato što nije istinita. Kao jako pravdoljubilva osoba moram reći da moraš biti mnogo psihički jak i da nije lako. Seka Aleksić i ja smo se čule nakon što se ona oglasila i smatram njenu reakciju opravdanom. Ljudi su isekli deo moje rečenice. Kada nekoga pogodite u neku slabu tačku poput nacionalnosti ili dece, oni su jako osetljivi. Ne zameram to i ne osuđujem, istinski je razumem. Bio je i cilj da se to postigne takvom vrstom manipulacije - rekla je Crnogorka i dodala:

- Čule smo se, ja Seku obožavam i ovom prilikom je pozdravljam. Sve što sam je pitala bilo je "Jesi li ti pogledala celu tu emisiju?". Što se mene tiče u potpuno okej odnosima smo.

Nataša je otkrila i da zbog brzog načina života često dođe u situaciju da "pregori".

- U poslednje vreme nekoliko puta sam doživela totalno pregorevanje. Radim 15 poslova istovremeno, a plus imam dve male bebe kod kuće o kojima ja brinem, koje ja perem. Nemam kućne pomoćnice, nemam Pepeljugu, napisala sam i knjigu. Jako puno radim i doživela sam početkom leta jedan slabiji nervni slom. Najlošiji mi je dan kada nisam spavala, kada nisam kvalitetno jela i kada nisam trenirala - rekla je voditeljka koja je za kraj otkrila čime bi volela da se njeni naslednici bave.

- Volela bih da moja deca pronađu svoje talente, da pronađu svoju strast jer je to garancija da će biti srećni - rekla je okupljenim medijima.

BEBAKIDS, simbol domaćeg dečijeg brenda, proslavio je 35 godina tradicije i jedinstvenog mirisa koji ih čini prepoznatljivima. Tim povodom, poznate mame iz sveta umetnosti i sporta udružile su snage u kampanji "Dve generacije, isti osećaj".

(Telegraf.rs)