Voyage napravio haos u DIS marketu! Pevač potpisivao majice i svoj novi proizvod

A. V.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Mihajlo Veruović, srpski reper i tekstopisac, poznatiji kao Voyage, juče je u dva DIS marketa u Beogradu i Pančevu promovisao svoj novi brend VOLIM TEA u okviru DIS influenserske kampanje proizvoda pod imenom "Pop Zone"

Foto: Promo/ Stefan Stanisavljevic www.stefanfotovideo.com

Ogroman broj mladih požurio je juče da stigne u DIS markete kako bi iskoristili priliku da dobiju svoj potpisan primerak Voyage-ovog novog brenda i lično upoznaju pevača, a najsrećniji fanovi su imali priliku da osvoje specijalni poklon iznenađenja.

Foto: Promo/ Stefan Stanisavljevic www.stefanfotovideo.com

U jednom momentu broj fanova je bio toliko veliki da je jedan deo marketa morao skroz da se blokira kako bi svi imali priliku da se slikaju sa pevačem i dobiju svoj potpisan primerak njegovog novog proizvoda. Ceo događaj uživo je ispraćen preko društvenih mreža, gde su njegovi fanovi objavljivali veliki broj story-ja i reels-a sa mladim pevačem. Voyage kao javna ličnost sa jako mladim fanovima je definitivno primer kako treba koristiti društvene mreže u cilju širenja pozitivnog uticaja muzike i umetnosti među današnjom mladom publikom.

Foto: Promo/ Stefan Stanisavljevic www.stefanfotovideo.com

Ovo nije prvi put da DIS marketi kao destinacija za nove gerenacije, kroz svoju "Pop Zone" podržavaju ovakve akcije domaćih mladih influensera u cilju promocije njihovih proizvoda.

(Telegraf.rs/PR)