Vojaž za Telegraf o prodaji čaja od breskve i napadima da zarađuje preko Breskvice: "To sam uradio iz ljubavi"

A. Š.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Mladi reper je objasnio kako je došlo do naziva proizvoda

Foto: Nikola Tomić

Popularni reper Mihajlo Veruović Vojaž se oglasio za Telegraf.rs povodom svog novog biznisa, a to su ledeni čajevi od breskve i lubenice, zbog čega se odmah našao na meti određenih fanova koji pričaju da "pravi biznis preko grbače bivše devojke".

- Na našem tržištu je stvarno malo produkata takvog tipa bez šećera, u potpunosti zdravih i iskreno ledeni čaj je moje omiljeno piće. Samim tim sam iz ljubavi prema tom piću hteo da napravim nešto svoje da bih mogao da podelim tu moju ljubav sa drugima. "Volim tea" je čista ljubav. A biće od breskve i lubenice, da - rekao je reper za Telegraf.rs.

Budući da mu je neophodan pamtljiv naziv brenda, Vojaž je sada otkrio na šta se sve fokusirao.

- Suštinski, baziramo se na tome da bude jako zanimljivo za izgovor i lako pamtljivo, kao sto je izazvalo veliku buru, "Volim te(a)" kao ti, kao čaj, jednostavno ide jedno s drugim i jako je zanimljiva fraza za ponavljati - istakao je Mihajlo.

On je prokomentarisao i navode sa društvenih mreža da je, kako oni kažu, pravio marketing na račun bivše devojke Anđele Ignjatović Breskvice.

- Nema veze s vezom! Ne pravim ja ništa, to je na moj račun, nije to na njen račun. Nema to veze sa njom ni na koji način, jednostavno i sam ukus breskve je najkomercijalniji ukus ledenih čajeva i zato je glupo da se ne uradi najkomercijalniji ukus, i to smo mi uradili - istakao je on, te na konstataciju kako mnogi to povezuju i komentarišu, on je kratko odgovorio:

- Jasno mi je naravno, ali davno smo mi to prerasli.

Podsetimo, Vojaž je pokrenuo je novi biznis, tačnije lansiraće svoje ledene čajeve.

Mnogi komentarišu da je napravio ozbiljan marketinški trik koristeći bivšu devojku Anđelu Ignjatović Breskvicu, jer je napravio sokove koji će se pakovati u maloj flaši i to sa ukusom breskve i lubenice, te je ovaj potez šokirao brojne fanove.

U opisu promotivne fotografije koja još najavljuje sokove stoji i emotikon breskve, a korisnici društvene mreže "X" spekulišu da je reč o ipak dobrom marketingu.

Anđela Ignjatović Breskvica je po povratku na scenu, nakon određene pauze od raskida sa bivšim dečkom Vojažem, izbacila pesmu pod nazivom "Bon Voyage", što znači "Srećan put", te fanovi komentarišu da je ovo možda odgovor na tu pesmu, ali dve godine kasnije.

Breskvica i Vojaž su bili najpopularniji među mlađom generacijom, međutim su odlučili da stave tačku na svoj odnos, te je svako krenuo svojim putem.

(Telegraf.rs)