Zašto su "Alfa" i "Omega" baš u neon zelenoj i ljubičastoj boji? Nije bez razloga, sve ima moćno značenje
Kod nje ništa nije slučajno i bez poente, pa tako ni boje koje preovladavaju u vizualizerima
Novi albumi Jelene Karleuše, "Alpha" i "Omega" potpuno dominiraju kako trendingom, tako i na svim striming platformama na kojima obaraju rekorde.
Od 18 novih pesama za sada je samo jedan spot, za pesmu "Karlyb*tch", a isti je koštao neverovatnih 250.000 evra, što ga čini najskupljim na ovim prostorima.
Sve ostalo su vizualizeri, a kako je objasnio Jelenin najbliži saradnik i prijatelj Zoran Birtašević, to je samo uvod.
- Vizualizeri nisu umesto videa. Oni su introi u Special Event - napisao je on na Tviteru.
Međutim, zanimljivo je i to što se u vizualizerima, kao i u spotu za "Karlyb*tch", najviše pojavljuju neon zelena i ljubičasta boja.
Sve to nije bez razloga, što je precizno objasnio i jedan fan pop zvezde.
"ALPHA: crno, metal, neon. OMEGA: belo, staklo, ljubičasto. Ljubičasto je JK na OMEGA coveru, zato što je komplementarna/suprotna boja neonu s ALPHE", objasnio je momak, a njegova objava naišla je na oduševljenje fanova.
"ALPHA je metal jer čvrstoća, OMEGA staklo - fragilnost. Neon je upečatljiv, GLEDAJ ME, zaje*ancija vajb, ego trip. Iako je to jasno verojatno svima, ali kao da se ispiše, jer vidim da neki nisu baš povezali. Takođe, kroz staklo (OMEGA) vidiš; dakle pesme kroz koje "vidiš" emocije. Kroz metal "ne vidiš" ništa. Zvuk je "težak"/neprobojan. "Moje si*e tu su k'o pancir", itd", naveo je ovaj momak.
Inače, fanovi po društvenim mrežama spekulišu i o mogućnosti trećeg albuma Jelene Karleuše, ali takve informacije sa strane nje i njenog tima nema.
(Telegraf.rs)