Najbliži čovek Jelene Karleuše objavio važno saopštenje i to 72 sata pre izlaska albuma "Alfa"

Vreme čitanja: oko 2 min.

Na Jeleninom starom kanalu neće biti nijedne nove pesme

Foto: Instagram/zoranbirtasevic

72 sata pred izlazak najočekivanijeg albuma u poslednjih nekoliko godina, Zoran Birtašević, najbliži saradnik i prijatelj Jelene Karleuše, fanove je obavestio o važnoj promeni.

Kako je naveo, sve nove pesme naći će se na novom Jutjub kanalu pop zvezde!

- Ovo je Jutjub kanal na kojem će biti objavljen album - kratko je poručio Zoran.

Kako saznaje Telegraf.rs, Jelenin novi kanal će biti ni manje ni više nego pod zaštitom studija "Univerzal", najjače muzičke korporacije na svetu. To je podrazumevalo i pokretanje potpuno novog kanala na kojem će se 13. avgusta naći nove pesme sa albuma "Alfa".

Na Jutjub kanal, na kojem će biti sve nove pesme, možete ući klikom OVDE

Podsetimo, juče je, u sredu 9. avgusta, ceo Beograd postao pokriven plakatima i bilbordima na kojima je silueta žene u zelenom kostimu i na kojem je pisalo "Alpha", kao i datum 13. avgust. Upravo je to početak kampanje za Jelenin novi album koji će, kako se priča, u svakom smislu nadmašiti sve što se ikada uradilo na Balkanu kada je muzika i produkcija u pitanju.

Detalji novog albuma

Kako saznajemo, Jelena je pre dve nedelje završila snimanje najskupljeg video spota ikada snimljenog na ovim prostorima, a priča se o paprenoj cifri.

- Za video je data velika cifra i nije šala. Ljudi kada to budu videli... To nije spot, ne znam ni kako bih to nazvao. Takvo nešto može samo ona da napravi i iznese. Dakle, reč je o jednom videu i to je cifra koja je pokrila sve troškove za taj jedan video spot. Snimao se 7 dana i radile su ga strana i domaća filmska ekipa od 150 ljudi koji su morali da potpišu NDA (Non-Disclosure Agreement, prim. aut.) odnosno ugovor o poverljivosti podataka, kako apsolutno nijedan detalj sa snimanja ne bi izašao u javnost. O fotografijama da ne pričam, njih su takođe radili stranci. To se strogo kontrolisalo. Unajmljeno je obezbeđenje, proveravali su se telefoni svih ljudi koji su učestvovali u snimanju - počinje priču naš sagovornik.

- U tih 150 ljudi je 70 statista, 30 plesača... Rađeni su kostimi koji nisu nosivi, ali to ljudi moraju da vide da bi razumeli. Kreirani su od strane dizajnera koji su zastupljeni i kao glavni dizajneri na turneji Bijonse, što dovoljno govori o kvalitetu. Snimalo se od 6 ujutru pa do sitnih sati, po 20 sati su trajala snimanja. Bilo je neverovatno naporno, ali su svi toliko ponosni i van sebe od sreće zbog svega što je urađeno. Taj video o kojem pričamo je prvi koji će biti predstavljen publici, u sklopu kampanje koja treba da krene za album koji izlazi 13. avgusta - dodaje sagovornik Telegrafa.

S tim u vezi, ne treba da čudi što nijedan detalj nije procurio u javnost.

- Sve se drži u neverovatnoj tajnosti. Ovo su samo neki detalji, ali kada ljudi budu videli sve, zaista neće moći da veruju da je to uopšte moguće napraviti. I, da... Biće velikih iznenađenja kada je reč o kampanji. Baš, baš velikih (smeh) - završava naš sagovornik.

(Telegraf.rs)