Večera u tami: Spoj italijanskih ukusa i nesvakidašnjeg dizajna
Da li ste se ikada pitali kakav je osećaj jesti u potpunom mraku?
Brojne studije pokazale su da čak 80 odsto ljudi "jede" očima i da se nikad do kraja ne prepušta ostalim čulima. Međutim, kada "isključimo" čulo vida, ukus i miris mogu da nam pruže potpuno drugačije i vanserijsko iskustvo.
Iako već godinama veoma popularan u svetu, koncept “večere u mraku” kod nas gotovo da ne postoji. Zbog toga je glo odlučio da upravo jedno ovakvo iskustvo organizuje za odabrane zvanice, povodom predstavljanja ekskluzivne, limitirane kolekcije HYPER X2 uređaja čiji dizajn potpisuje italijanski magazin Toiletpaper. Pevačica Angellina, glumica Miona Marković, voditeljka Ksenija Bujišić – samo su neke od zvanica koje su uživale u ovom nesvakidašnjem događaju.
-Nikad ranije nisam imala priliku da iskusim večeru u potpunom mraku. Iako sam mislila da će biti skoro nemoguće da jedem i pijem sa povezom na očima (zaista nisam varala) svi smo se posle prvog parčeta pice snašli. I zaista je istina da su ukusi i mirisi mnogo intenzivniji kada blokiramo čulo vida. Posle 10 minuta čak i zaboraviš kako izgledaš, da li si musav, na paniku što ne vidiš i zaista se posvetiš novom istančanom doživljaju hrane - rekla je Miona Marković.
Sa njom se složila i Angellina, kojoj je ovo takođe bila prva večera u mraku:
-Sjajno sam se provela – bilo je zabavno i nesvakidašnje i sve vreme smo se smejali. Hrana je takođe bila izvrsna i čini mi se da se nikad nisam toliko koncentrisala na sam ukus onoga što jedem. Definitivno bih ponovila ovo iskustvo.
Pre ulaska u popularnu piceriju Emma, omiljenu gastronomsku destinaciju za sve ljubitelje italijanske kuhinje, gostima su stavljeni povezi preko očiju, koje nisu skidali sve do kraja večere. Četiri pice i koktela ukusima su odgovorili na temu četiri dizajna glo x Toiletpaper uređaja - Universe, A Matter of Taste, Under The Same Sun i Uni(ci)ty Makes Strength.
Nakon večere, kada su se upalila svetla, zvanice je čekalo novo iznenađenje - premijerno su imale priliku da se upoznaju sa ekskluzivnom kolekcijom koja slavi autentičnost, kroz igranje jarkim bojama i grafičkim elementima.
-Jedna ovako unikatna kolekcija svakako zaslužuje posebno, nesvakidašnje predstavljanje. Verujem da smo uspeli da na najbolji način uparimo italijanske ukuse i dizajn, sa inovativnom glo tehnologijom. U toku večere u mraku, gosti su u potpunosti uživali u ukusima najpoznatijeg italijanskog jela, dok sa druge strane, kada su ponovo "uključili" čulo vida, imali su i šta da vide – limitiranu seriju uređaja čiji dizajn potpisuje tim umetnika iz Toiletpaper-a, od kojih je svaki za sebe jedno malo umetničko delo – istakla je Maja Janković, u ime kompanije BAT.
Da umetnost ne poznaje granice, najbolje se vidi kroz uparivanje dizajna i poruka koje on šalje, sa neverovatnim ukusima jela koje su za ovu priliku posebno osmislili pica majstori iz picerije Emma. Tako su simboli povezanosti i jedinstva, prikazani na glo HYPER X2 Universe uređaju, upareni sa picom Caccio e pere, na kojoj ukusi kruške i različitih sireva zajedno kreiraju univerzum za sebe. A Matter of Taste dizajn, kao i pica Culatello, pokazuju da, iako nam se ukusi razlikuju, svima je zajednička sposobnost da se izrazimo na način na koji želimo i budemo originalni i svoji. Under The Same Sun dizajn komunicira šarenu harmoniju i njega je ispratila Spec pica sa tikvicama, sicilijanskim čeri paradajzom i čipsom od parmezana. I za sam kraj ovog gastronomskog iskustva u formi autentičnog italijanskog fine dining-a, četvrti dizajn, Uni(ci)ty Makes Strength uparen je sa picom Sapore sa slatkom gorgonzolom, pršutom, prazilukom i biberom, uz poruku da budemo svoji, neponovljivi i jedinstveni, jer lepota i snaga leže u našim različitostima.
(Telegraf.rs/PR)